היום בערב (4/9) יחולק כרטיס ראשון לגמר הגדול של האח הגדול 2024. אחד המתמודדים המובילים "לקחת את כל הקופה" הוא אור בן דוד, המתמודד מראשון לציון, שהספיק לעורר לא מעט סערות בבית הכי מפורסם במדינה. הוא בטוח רוצה את הכרטיס הזה, אבל אנשי "צבא האמת" המעריצים הכי גדולים שלו מעדיפים שזה לא יקרה. למה?
2 צפייה בגלריה
אור בן דוד. מתקרב לניצחון באח הגדול?
אור בן דוד. מתקרב לניצחון באח הגדול?
אור בן דוד. מתקרב לניצחון באח הגדול?
(צילום: מיכה לובטון באדיבות רשת 13)

"צבא האמת" כבר סימנו מזמן את הפייבוריט שלהם והם גם דואגים שידע כמה הם אוהבים אותו - בצעקות מחוץ לבית וגם במסוקים. אבל, למרבה הפלא הם מקווים שגם היום בסיום הפרק, מקומו של אור עדיין לא יובטח.

קראו גם:

למה?
"אנחנו במאני טיים וזה הדבר הכי גרוע שיכול לקרות לאור". מסביר מנהל הקבוצה, גיא "קרידוס" מזרחי ומגיש: "מי שמקבל כרטיס כזה מיד יורד הווליום סביבו, פתאום פחות רואים אותו וכל הוויב סביבו נרדם".
אבל הכרטיס יבטיח את מקומו בגמר, הוא כבר לא צריך להתאמץ
"אבל זה יגיע מהדיירים ולא מהקהל, והוא תמיד יתהה אם הוא היה מגיע לגמר לבד, כשרק הקהל בבית שהתאהב בו החליט לבחור בו. זה נותן תחושה שהזוכה בכרטיס כבר קיבל הכל מוכן על מגש, ולא ככה אנחנו רוצים לראות את אור זוכה. יש פורמט, הקהל בבית בוחר ואנחנו מעדיפים להיצמד לזה. מה ההבדל בין המקום ה-2 למקום ה-4? ההבדל הוא באהבת הקהל, ורק ככה אור יזכה".

2 צפייה בגלריה
צבא האמת בחר את אור בן דוד מראשון לציון
צבא האמת בחר את אור בן דוד מראשון לציון
צבא האמת בחר את אור בן דוד מראשון לציון
(צילום: באדיבות צבא האמת )

רגע לפני הגמר, "צבא האמת" מתכנן לשלוף עוד הפתעות, ובטוחים שיגיע לגמר ואפילו יקח אותו: "כולם יודעים שזה אור והדר ראש בראש, ודווקא בגלל שהוא כל כך חזק התומכים שלה מלכלכים עליו, קוראים לו ביריון וכל מיני מילים, שכל מי שיש לו עיניים יודע שזה לא נכון. אור עשה שינוי מדהים, תהליך אמיתי, חברה צריכה לחבק אדם שמשפר את עצמו ולעודד אנשים שמצליחים להתעלות על עצמם. אנחנו גאים בו ומחכים לראות אותו בגמר".