גם אם אתם לא צופים בקביעות באח הגדול 2024 ודאי כבר שמעתם על אור בן דוד. תושב ראשון לציון ואחת הדמויות הבולטות בבית הכי נצפה בישראל, לטוב או לרע. השבוע עורר סקרנות כשדיבר על אדם בשם רפי קריקו, וקרא לו לבוא לעודד אותו, למרות שהוא כלל אינו מכיר אותו. "מיינט ראשון" יצא לבדוק מי האיש הזה, ותראו מה גילינו.
2 צפייה בגלריה
אור בן דוד. קורא לרפי קריקו
אור בן דוד. קורא לרפי קריקו
אור בן דוד. קורא לרפי קריקו
(צילום מסך: ערוץ 26 האח הגדול, רשת 13)

החיים המנותקים בבית האח הגדול, הפכו את הדיירים לרגישים במיוחד לקולות הנשמעים מבחוץ, במיוחד לכאלה הקוראים בשמם ומעודדים אותם. כך זכה אור בן דוד למעריץ נמרץ במיוחד, ולדבריו הוא אפילו נקשר אליו ומתחזק ממנו.
"אם הוא לא בא יום שישי אחד אני נגמר פה... בן אדם שאתה לא מכיר מצליח לנגוע בך בנקודה שהוא מצליח להטעין אותך קצת באנרגיה", אמר בן דוד שכינה את האיש, רפי קריקו.
צפו בקטע מתוך השידור:
אור בן דוד מזמין את רפי קריקו. מי זה?
(צילום מסך: ערוץ האח הגדול רשת 13)



קראו גם:

מי זה רפי קריקו?


יצאנו בעקבות מר קריקו וגילינו עובדה משעשעת: האיש הזה בכלל לא קיים!
"מדובר בחבר'ה שבאים איתי לצעוק לאור בכל יום שישי", סיפר ל"מיינט ראשון" גיא "קרידוס" מזרחי, מנהל צבא האמת, שסימן את בן דוד כמתמודד מועדף שלהם. הם מגייסים עבורו מימון למסוק תמיכה ומקפידים להצביע לו בתוכנית ובסקרים.
כך זה נראה מחוץ לבית האח הגדול בנווה אילן:
שבת שלום לאור בן דוד "השואגים מהגבעה"
(צילום: גיא קרידוס מזרחי)



למה אור קורא להם רפי קריקו?
"אני מארגן אותם כל שישי, הם צועקים ואני מצלם. באחת הפעמים הוא שאל מה השם שלהם והם ענו קרידוס, קובי ואלדד, משום מה הוא שמע רפי קריקו וזה נתפס. זה הצחיק אותנו מאוד אנחנו ממש אוהבים את אור".

2 צפייה בגלריה
גיא "קרידוס" מזרחי. מי זה רפי קריקו?
גיא "קרידוס" מזרחי. מי זה רפי קריקו?
גיא "קרידוס" מזרחי. ממש אוהבים את אור
(צילום: גיא קרידוס מזרחי)

למה בחרתם דווקא בו כמועמד האהוב עליכם?
"אני קלטתי את אור מההתחלה, הוא בדיוק כמוני, מכיר את החיים, מגיע מלמטה. יש לו חוכמת חיים, זה משהו שלא לומדים בשום אוניברסיטה. יש באור הרבה רבדים ומהרגע הראשון הוא קלט שמנסים להדביק לו את הסטיגמה של הבריון והוא לא נותן להם, הוא אמיתי וגם לומד איך לנקות את עצמו ממה שצריך".