הפרשה הקשה נחשפה לראשונה בבית המשפט כאשר תושבת ראשון לציון הגישה תלונה בגין אלימות ואיומים נגד בן זוגה. הוא החליט לנקוט בקו הגנה "מתקיף" וטען בבית המשפט שהתלונה נועדה לסחוט אותו ולהוציא ממנו כסף. יש רק דבר אחד שהוא לא לקח בחשבון.
2 צפייה בגלריה
"לכולנו יש תפקיד מול האובדנות"
"לכולנו יש תפקיד מול האובדנות"
הגבר טען שהאקסית סחטה אותו
(צילום: שאטרסטוק)

ניסיון סחיטה?


לטענת האשה, כפי שעלה מתלונתה שהוצגה בבית המשפט, בן זוגה חטף ממנה את התיק, לקח לה את מפתחות הרכב ואיים כי יהרוג אותה. בן הזוג התעקש כי עשה זאת לטובתה, כיוון שהיתה שיכורה ורצתה לנהוג. במקביל ביקש הגבר כי שוטרים ילוו אותו לאסוף את חפציו מדירתה, אך האישה טענה כי הוא ניצל את המצב כדי להטיח בה איומים נוספים.
בבית המשפט טען החשוד כי המקור לתלונות של בת זוגו לשעבר הן ניסיון סחיטה, וכי פנתה למשפחתו ודרשה כסף, תכשיטים ורכב עבור הפרידה. גם אחותו של החשוד תמכה בטענה הזו, וסנגורו התעקש כי התלונות צצו רק לאחר שהאישה הבינה כי החשוד מסרב לחזור אליה, וכי מערכת היחסים ביניהם עלתה על שרטון.

קראו גם:

2 צפייה בגלריה
הסרטון המפליל נחשף בבית המשפט
הסרטון המפליל נחשף בבית המשפט
סרטון התקיפה נחשף בבית המשפט
(צילום המחשה: canva)

סרטון אכזרי


הגבר החשוד לא לקח בחשבון רק דבר אחד. נציג המשטרה סירב לקבל את גרסתו והציג כראיה סרטון תקיפה מזעזע. בסרטון נראה החשוד כשהוא עירום, משכיב את האישה בכוח על ספה, רוכן מעליה ומכה אותה נמרצות. "זה סרטון אכזרי, קשה לצפייה" הדגיש החוקר.
הסנגור המשיך להתעקש וטען כי מדובר באירוע שהתרחש בחודש מאי ואם התקיפה אכן התרחשה, מדוע המשיכה האישה להתגורר עם החשוד עד חודש אוגוסט? בתשובה ענה לו החוקר "סימפטום האישה המוכה. אני לא מתכוון להסביר לך", והבהיר כי העובדה שהאישה המתינה שלושה חודשים עד שהתלוננה על האירוע הקשה אינה רלוונטית, והסרטון מדבר בעד עצמו.
בעקבות הדברים בית המשפט החליט לקבל את עמדת המשטרה והאריך את מעצרו של הנאשם.