הצעה לסדר שהגיש אתמול (רביעי) יו"ר ש"ס בראשון לציון, הרב אריה כהן, עלולה להכעיס שוב רבים לאור ההתבטאויות החריפות שבה.
בהצעה של כהן, שהועברה לראש העירייה רז קינסטליך נכתב: "ידועה התמיכה העיוורת שלך ושל ליאל אבן זוהר בשטויות של הלהט"בים ועל מנת לצנן את הטיפשות שלהם ולהכניס אתכם לפרופורציות נכונות, הריני מעלה הצעה לסדר שאם תקיימו את מצעד הבושה והחרפה (גאווה) ותליית דגלי תועבה ברחבי העיר, אזי שהמועצה תחליט שמצעד זה יעבור הרחק ממרכז העיר וייתלו דגלים אך ורק ליום אחד ולא לשלושים יום כמו בשנה שעברה".
2 צפייה בגלריה
אריה כהן מכה שנית
אריה כהן מכה שנית
"לצנן את הטיפשות". הרב אריה כהן
(צילום: קובי קואנקס)
קראו גם:
הדברים באים על רקע ויכוח אחר שפורסם לראשונה במיינט ראשון לציון אודות ספר הילדים "אני ג'אז" שעוסק בילד הרוצה להיות ילדה וחושף את הילדים למושג הטרנסיות. הספר אף קיבל את עידודה של יו"ר מרצ בעיר שסיפרה כי תדאג לפעול להכנסת הספר למוסדות עירוניים.
2 צפייה בגלריה
כריכת הספר
כריכת הספר
כריכת הספר שהתחיל את הסערה
(.)
כהן התבטא אמש בחריפות ואמר למיינט ראשון לציון: "לא יאומן כי יסופר. לעניות דעתי צריך להגיש כנגדם תלונה במשטרה על פדופיליה והדחת קטינים למעשה סדום. הסוטים החולים הללו חייבים להיות מאחורי סורג ובריח. החמור מכל שראש העיר נראה שמעודד את הטירוף והטינופת הזו על ידי חברות המועצה ליאל אבן זהר ואילנית הרוש. אני קורא לכל ההורים והתושבים השפויים לא לשלוח את ילדיהם ללמוד במערכת החינוך הקלוקלת בראשון לציון ולצאת לרחובות להפגין ולמחות עד שיבטלו את היוזמות האיומות והנוראות הללו".
עו״ד ליאל אבן-זהר, מ"מ וסגנית ראש העירייה ומחזיקת תיק החינוך והתרבות מסרה בתגובה: ״הספר שעליו מלין חבר המועצה כהן כלל לא אושר על ידי משרד החינוך ומינהל החינוך ולא הופץ בגני הילדים. כהן קיבל תשובה בעניין כבר מספר פעמים אך ממשיך בשלו, כי הוא סבור כנראה שכך הוא בכותרות ומקושש כמה קולות. אין צורך להסביר בשנת 2022 כמה מנותקים ופוגעניים דברי חברי המועצה כהן כלפי הקהילה הלהט"בית, מצעדי הגאווה, וכו׳. אני בטוחה שתושבי ראשון לציון, עיר סובלנית ופלורליסטית, לא יתנו יד לשנאה ולפילוג הללו״.
תגובת ראש עיריית ראשון לציון, רז קינסטליך: ״לצערי הרב, שוב חבר המועצה כהן מתבטא באופן חשוך כנגד קהילה שלמה וזאת על מנת לעשות כותרות בכלי התקשורת. ההצעות שהעביר לנו היום, מבישות ומבזות - אך בעיקר אותו. אנו מוקיעים את דבריו ואין להם מקום בעיר שלנו או במדינה מתוקנת. בימים אלו, במקום לקרב בין לבבות, עצוב שיש מי שמנסה ללבות שנאה ואי קבלה של האחר. ראשון לציון היא עיר פלורליסטית שמקבלת את כל תושביה באופן שווה - ללא הבדלי מין, צבע, נטייה או העדפה כזו או אחרת וכך זה יישאר״.
כל העדכונים - חדשות ראשון לציון