מקרה חמור אירע בשבוע שעבר בבית הספר מקיף ח' שבשכונת נאות שקמה בראשון לציון. תלמיד ריסס גז פלפל במסדרון וגרם למחנק ושיעול של תלמידים ולקושי נשימתי של אחת המורות. בעקבות התקרית הושעה התלמיד מלימודים.
1 צפייה בגלריה
ריסס במסדרון בזמן ההפסקה. גז פלפל
ריסס במסדרון בזמן ההפסקה. גז פלפל
ריסס במסדרון בזמן ההפסקה. גז פלפל
(צילום אילוסטרציה: מוטי קמחי)
קראו גם:
"זה קרה ביום חמישי שעבר", מספרת אמא לתלמידה שנחשפה למקרה. "לא ידענו על כך עד שאחת האמהות בקבוצת הוואטסאפ של הכיתה שאלה האם שמענו על המקרה שתלמיד ריסס גז. היא סיפרה שנודע לה שתלמיד בבית הספר ריסס גז פלפל במסדרון וכשהתלמידים יצאו להפסקה הם נחשפו לגז, הרגישו מחנק והשתעלו.
"ביררתי עם הבת שלי והיא אמרה שזה באמת קרה ושהיא עצמה נחנקה מהגז. בית הספר אפילו לא טרח לעדכן אותנו על המקרה הזה. התקשרתי לאחת המורות בשכבה שחזרה אלי רק למחרת, וכתבה לי שזה בטיפול מנהלת בית הספר. הבת שלי גם סיפרה לי שבגלל התקרית אחת המורות נפגעה גם כן".
גורם במשרד החינוך אישר את הפרטים ואמר למיינט ראשון לציון כי "המקרה אכן קרה והתלמיד טופל. כמו כן, אחת המורות חוותה קושי נשימתי".
מעיריית ראשון לציון נמסר: ״מדובר במעשה חמור של תלמיד שריסס גז פלפל במסדרון בית הספר בזמן ההפסקה. למרבה המזל, אף אחד מהתלמידים או הצוות החינוכי לא נפגע באירוע. המקרה אותר וטופל על ידי בית הספר והתלמיד הודה והושעה למספר ימים. הורי בית הספר עודכנו בפרטי האירוע ובדרכי הטיפול בו. בנוסף, האירוע דווח למשרד החינוך ולכלל הגורמים הרלוונטים, על פי המקובל באירועים מסוג זה״.
ממשרד החינוך נמסר: "בית הספר רואה בחומרה את האירוע ומטפל בו באופן משמעתי וחינוכי".
כל העדכונים - חדשות ראשון לציון