בנה של רילי פרי ז"ל, שנרצחה לפני כחודש בלבד ע"י בן זוגה לשעבר, נעצר בחשד שתקף את רעייתו ואיים על אביה.
2 צפייה בגלריה
רילי פרי
רילי פרי
רילי פרי
(צילום: מתוך הפייסבוק)
לפני חודש, באמצע חודש מאי האחרון, נרצחה רילי פרי ז"ל ביום הולדתה ע"י בן זוגה לשעבר. על פי כתב האישום שהוגש נגד הגרוש, משה פרי, השניים התגרשו כבר ב 2018 אך הוא לא הניח לה, המשיך לעקוב אחריה, להתקשר, לאיים ולנסות למנוע ממנה לצאת עם גברים אחרים, ואף להתחבר למצלמות האבטחה של בניין מגוריה במטרה לעקוב אחריה, עד שבוקר אחד התייצב בדירתה ורצח אותה עם מברג בשעה שהיא זועקת לעזרה מבעד לחלון ביתה.
בשבוע שעבר התווסף נדבך נוסף לסיפור הטראגי של המשפחה, כאשר בנם של השניים, נעצר בחשד כי תקף את רעייתו ואביה.

קראו גם:

בהארכת המעצר נטען כי האירוע החל כבר בשעות הבוקר, כשהצעיר ורעייתו התווכחו והוא שבר בקבוק בושם. בהמשך היום הצעיר ביקר בקברה של אימו המנוחה, ובשעה שהיה בדרכו לבית הכנסת רעייתו הזעיקה אותו לתקן את הרכב, בשלב זה שוב התפתח ויכוח בין השניים והצעיר איים שיפגע בה ובמשפחתה, דבר שלטענת האישה קרה כבר בעבר.

2 צפייה בגלריה
רילי פרי
רילי פרי
רילי פרי ז"ל
(צילום: מתוך הפייסבוק)

עוד נטען כי גם איים על אביה של רעייתו שהוזעק למקום לסייע לביתו וזאת על רקע סכסוך כספי בין האב והחתן. להגנתו טען הצעיר, כי לא איים ולא פגע ברעייתו ואביה, אלא הוא זה שנפגע מהאב שתקף אותו.
עוד ציין שהוא עובר תקופה קשה מאז הרצח של אימו וכי הוא ורעייתו התחתנו בשידוך שלא צלח. בעבר כבר נפתח תיק בגין אלימות בין בני הזוג אך הוא נסגר וכעת בוחנת המשטרה את האפשרות להגיש נגד הבן כתב אישום.