מי היה המפנצ'ר האלמוני? בחודשיים האחרונים דיווחו מספר תושבים מאזור שכונת רמב"ם והשקמה בראשון לציון על כך שצמיגי רכביהם נחתכו. לטענת התושבים, האירועים התרחשו באישון לילה כאשר רק בשעות הבוקר גילו בעלי הרכבים את שאירע.
2 צפייה בגלריה
צמיגים שנוקבו במושבה הגרמנית
צמיגים שנוקבו במושבה הגרמנית
צמיגים שנוקבו
(צילום ארכיון)

לאחר התייעצות עם אנשי מקצוע התברר כי לא מדובר ברצף מצער של פנצ'רים מקריים, או בבעיה בכביש שגורמת לנזק אלא בגלגלים שככל הנראה נחתכו על ידי חפץ חד. בשלב מסוים חשדו התושבים כי בעל פנצ'ריה הוא האחראי על האירועים המצערים, ככל הנראה במטרה לגרוף רווח מהתיקונים, אך רק כשניגשו לתחנת המשטרה התגלתה האמת.

2 צפייה בגלריה
ניקוב צמיגים במודיעין
ניקוב צמיגים במודיעין
ניקוב צמיגים
(צילום ארכיון: דוברות המשטרה)

במסגרת החקירה צפו השוטרים במצלמות אבטחה, חלקן פרטיות וחלקן בפיקוח עיריית ראשון לציון. בחלק מהצילומים אותר חשוד המוכר למשטרה מאירועים פלילים קודמים ובחיפוש בדירתו אכן נמצאו כלי השחתה כגון סכינים שתאמו לאירוע. בנוסף נמצאו פרטי לבוש, אותם לבש על פי החשד בעת ביצוע מעשיו.
בסך הכל תיעדה המשטרה 11 מקרים שונים של צמיגי גלגלים חתוכים, אם כי קיימת הערכה כי המספר גדול יותר אך חלק מהקורבנות כלל לא ידעו שהדבר נעשה במזיד ושיערו כי מדובר בפנצ'ר שגרתי ברכבם.

קראו גם:

בהארכת המעצר של החשוד התברר כי באותו יום היה לו דיון בנוגע לצו הרחקה אליו לא הגיע עקב המעצר, וכי בעבר כבר היו נגדו הליכים בגין הצתה, עבירות אלימות ועבירות מין. עוד טענה המשטרה, כי בליל המעצר החשוד ניקב צמיגים של לא פחות מחמישה כלי רכב באזור.
בסיום הדיון פסק השופט כי קיימת עילת מעצר בשל מסוכנות לרכוש הציבור וזאת גם על רקע עברו הפלילי של החשוד ועל כן הוארך מעצרו. בכיר במשטרה אישר כי על פי הצפי בקרוב יוגש נגדו כתב אישום.