סגן ראש עיריית ראשון לציון ומחזיק תיק נוער וצעירים, איתי מתיתיהו, הגיש למועצת העיר הצעה לסדר בנוגע להנחות עבור משרתי מילואים.
2 צפייה בגלריה
הגן על המדינה
הגן על המדינה
מגנים על המדינה
(צילום: Shutterstock)
בימים אלו אלפי מתושבי העיר התגייסו למערך המילואים, רבים מהם מגויסים כבר מ-7 באוקטובר כשפרצה המלחמה. "מאותה שנייה בה החלה המלחמה מאות אלפי אנשי מילואים נרתמו למשימה ועזבו את העבודה, את הלימודים ואת המשפחה ורצו להגן בגופם על המדינה", כותב מתיתהו בהצעתו.
כבר היום משרתי המילואים בראשון לציון זכאים לחמישה אחוז הנחה בארנונה ומפקדים בשירות מילואים פעיל זכאים ל-25 אחוז הנחה בארנונה. אומנם מדובר בהנחה המקסימאלית בחוק, אך מתיתיהו מסביר כי על מנת לקבל את ההנחה על משרתי המילואים לפנות באופן יזום לעירייה, להגיש טפסים רלוונטיים ולטפל בפן הבירוקרטי לקבלת ההנחה.

קראו גם:

2 צפייה בגלריה
איתי מתיתיהו
איתי מתיתיהו
איתי מתיתיהו. לא להעמיס על המילואימניקים
(צילום פרטי)

מתיתיהו מסביר כי לאור המצב והעומס הרב שנוצר על משרתי המילואים ובני משפחתם מוטב שלא להעמיס עליהם בענייני טופסיאדה אלא לעדכן את ההנחה באופן אוטומטי על בסיס המסמכים שממילא מגיעים ממשרד הביטחון.
"מדיניות זו תשקף את ההערכה שיש לכם ולכל תושבי ראשון לציון עבור משרתי מערך המילואים", מסביר מתיתיהו שמפציר בחברי מועצת העיר לאשר את ההצעה.
מעיריית ראשון לציון נמסר: ״מדובר ביוזמה שהעירייה מקדמת כבר כשבועיים. יתרה מזאת, הדבר מטופל כבר ע״י גזברית העירייה וזה גם הובא לידיעתו של חבר המועצה מתתיהו, כך שהצעת הסדר אינה רלוונטית מפני שהעירייה כבר מקדמת זאת. אנו שמחים על כל הצעה, גם אם אנו כבר מקדמים אותה״.