תושב ראשון לציון, גבר בסוף שנות ה־20 לחייו, נעצר על ידי המשטרה לאחר סדרה של מעשים אלימים נגד אשתו. במהלך החקירה התברר כי באחת הפעמים הכה הגבר את אשתו ללא רחמים ולנגד עיני בתם בת השנתיים רק בגלל שלטענתו היא הכינה יותר מדי אוכל.
2 צפייה בגלריה
אלימות בלתי נתפסת
אלימות בלתי נתפסת
אלימות בלתי נתפסת
(צילום המחשה: shutterstock)
במשך חודשים ארוכים סבלה צעירה מקומית מאלימות קשה מצד בעלה, בתוך הבית שלהם במרכז העיר, בלי שאף אחד שמע או ידע. במהלך הבירור במשטרה נחרדו החוקרים לשמוע באיזו קלות ובאילו נסיבות הזויות החליט הגבר להכות את אשתו, וכל זאת לנגד עיני בתם בת השנתיים.
לטענת האישה, לפני כשלושה חודשים החל הגבר לצעוק עליה בטענה שהיא מבשלת יותר מדי ולכן היא מבזבזת כסף רב על אוכל. האישה, שהחזיקה באותה עת את בתם בת השנתיים, נכנסה לחדרה כדי שלא תשמע את הצעקות, אך בכל זאת שמעה קולות נפץ של השלכת כלים וסירים עם אוכל. האישה יצאה החוצה וביקשה ממנו לחדול מכך, אך הוא הכה אותה בראשה.

2 צפייה בגלריה
ניידת משטרה
ניידת משטרה
האישה אזרה אומץ ופנתה למשטרה
(צילום: אדווה חולי)

במקרה אחר, סמוך לחצות, ביקש הגבר להחזיק את בתם, אך האישה הסבירה שהשעה מאוחרת ועליה להשכיב אותה לישון. הגבר האלים לא אהב את התשובה, הטיח את אשתו בקיר והכה את ראשה באגרופים. במקרה אחר הכה הגבר את אשתו במכות נמרצות רק בגלל שלא זכרה לכבות את תנור החימום שבמקלחת.
חוקרי המשטרה נחרדו גם לשמוע כיצד במשך שעות הלילה הכינה האישה את הבית כדי לחגוג בבוקר את יום הולדתה של בתם, אך בבוקר, כאשר היא העירה אותו שיבוא לחגוג את יום ההולדת הוא צעק עליה שלא תעז להעיר אותו ושוב פעם הכה אותה בראשה.
קראו גם:
מסכת האלימות הזו נפסקה כאשר האישה אזרה אומץ וניגשה לתחנת המשטרה. הגבר נעצר ובשבוע שעבר הוגש נגד כתב אישום חמור ובו שבעה סעיפים על איומים ותקיפה.