תושבת ראשון לציון, המועסקת בתור עובדת ניקיון בבתים פרטיים, הגיעה לביתה של תושבת העיר כדי לנקות את ביתה. בתום העבודה הטיחה בה בעלת הדירה מילים קשות וביקרה אותה על עבודתה. בעקבות התקרית, חשה העובדת ברע ונאלצה להתפנות לבית חולים ולהיעדר למשך כשבוע מעבודתה. כעת היא תובעת את בעלת הדירה.
1 צפייה בגלריה
המנקה תובעת 2,500 שקלים
המנקה תובעת 2,500 שקלים
המנקה תובעת 2,500 שקלים
(המחשה: שאטרסטוק)
קראו גם:
לפני כחצי שנה הגיעה עובדת הניקיון לבית במערב העיר ושם סיכמה עם בעלת הדירה על עבודה של כחמש שעות תמורתן תקבל 400 שקלים. במשך חמש שעות ניקתה האישה את הבית כמו שהיא נוהגת לעשות מדי יום, אך הפעם נאלצה לעבוד קשה יותר בעקבות סופת חול שהייתה יום קודם לכן.
בתום העבודה, כאשר המנקה ציפתה לקבל את שכרה, החלה בעלת הדירה להטיח בה האשמות על כך שהבית אינו נקי וביקרה אותה על עבודתה. בנוסף לכך, בעלת הבית הודיעה למנקה כי מאחר שהיא אינה מרוצה מהניקיון אין בכוונתה לשלם לה את הסכום שעליו הן סיכמו מראש.
בעקבות הוויכוח עלה לחץ הדם של המנקה והיא חשה ברע ועל כן נאלצה להתפנות להמשך בדיקות בבית חולים. בתום הבדיקות קיבלה המנקה שישה ימי מחלה כדי לנוח ולהירגע מהסיטואציה.
לטענת המנקה, בהמשך השבוע יצרה האישה קשר וניסתה להגיע עימה לפשרה ולשלם לה רק חצי מהסכום, אך היא סירבה לכך בתוקף. כמו כן, בעקבות המצב הרפואי שאליו נקלעה המנקה, היא נאלצה לדחות לקוחות שביקשו את שירותיה וכך נגרם לה נזק כספי. בעקבות כל אלו פנתה המנקה לבית המשפט והגישה תביעה נגד בעלת הדירה על כל הנזקים שנגרמו, בסך של כ־2,500 שקלים.