תקרית חמורה ליד האתר הפופולרי בעיר: ליאוניד אימל (47), יושב בביתו בראשון לציון ומנסה להשתקם מהמתקפה הכואבת שעבר לפני שבוע בעת שחזר מדיג ליד אגם הסופרלנד. "שמעתי אותם מדברים ערבית ואז החלו לרגום אותי באבנים. איבדתי את ההכרה ואחרי שהתעוררתי הבנתי שקרה משהו חמור", הוא משחזר.
2 צפייה בגלריה
אימל לאחר התקיפה
אימל לאחר התקיפה
אימל לאחר התקיפה
(צילום: פרטי)
"זה קרה ביום שישי בשעות הלילה. הלכתי לדוג סמוך לאגם הסופרלנד כמו שאני עושה לעיתים קרובות. לא מעניין אותי הדגים כמו הישיבה באוויר הפתוח וההנאה שבדבר. אחרי כמה שעות החלטתי ללכת לחפש את אחד החברים שלי שנמצא בחלק אחר של האגם. עליתי על האופניים החשמליים שלי ורכבתי לכיוונו על אחד השבילים וחיפשתי אותו. תוך כדי גם שאלתי אנשים אם הם ראו מישהו מסתובב עם ציוד של דיג כי לא מצאתי אותו והוא גם לא ענה לי לטלפון.
ואז מה קרה?
"במהלך הרכיבה התקרבו כמה צעירים שדיברו בשפה הערבית והתחילו להשליך עליי אבנים. הם פגעו לי בראש, ממש מתחת לעין, נפלתי מיד מהאופניים ואיבדתי הכרה. לא יודע כמה זמן הייתי מעולף, אבל ברגע שהתעוררתי התקשרתי למשטרה והם הזעיקו ניידת אמבולנס. כשהחובשים הגיעו הייתי מטושטש ולא כל כך הצלחתי לדבר.
2 צפייה בגלריה
אגם הסופרלנד בראשון לציון
אגם הסופרלנד בראשון לציון
אגם הסופרלנד בראשון לציון
(צילום: ריאן)
"חזרתי הביתה וכשהילדים ראו אותי הם אמרו לי שצריך להתפנות מיד לבית חולים. אושפזתי בבית החולים וולפסון ובבדיקת סיטי גילו שיש לי שבר בארובת העין", מספר אימל.
קראו גם:
ליאוניד, חשבת על האירוע מאז, למה הוא קרה?
"אני לא יודע למה הם עשו את זה. המחשבה שעברה לי בראש היא אולי בגלל שלבשתי מעיל צבאי ואולי חשבו שאני חייל".
אימל הגיש תלונה במשטרה.
מהמשטרה נמסר שהם חוקרים את האירוע.
כל העדכונים - חדשות ראשון לציון