טרטור מיותר לבעלי תו נכה בראשון לציון, וכל זה בגלל תקלה. שימו לב - בעל תו נכה וקיבלת דוח בראשון לציון? יכול להיות שמגיע לך את כספך בחזרה.
1 צפייה בגלריה
 דוח חניה. בעיה גורפת
 דוח חניה. בעיה גורפת
דוח חניה. בעיה גורפת
(צילום: קובי קואנקס)

הכל התחיל עם תושב העיר ראשון לציון שגילה כי עקב תקלה במערכת הוא קיבל דוח שגוי. את הדוח קיבל התושב, שמחזיק בתו נכה, על כך שלא שילם בחניה בכחול לבן בעיר, זאת למרות שכידוע בעל תו נכה לא צריך לשלם עבורה.
בנו מיהר להתקשר למחלקת החניה בעירייה לברר את העניין ונמסר לו כי הדוח ניתן עקב תקלה בחיבור של המסופונים של העירייה דרכם מקבלים הפקחים מידע ממשרד הרישוי, איזה רכב שייך לבעל תו נכה ואיזה לא. עוד נמסר לו, כי לא מדובר רק בו אלא בבעיה גורפת שנמשכה מעל יממה. כשהבן ביקש לטפל בדוח מסרה לו המוקדנית כי עליו לשלוח מכתב ערעור עם הסבר לאגף התחבורה בעיר וכי הנושא יטופל כיוון שהבעיה ידועה לכל.
הבן הופתע וביקש לדעת מדוע אם מדובר בבעיה ידועה וגורפת, העירייה לא מבטלת את הדוחות לכל בעלי תו הנכה בעיר שקיבלו דוח בעת התקלה? אך נמסר לו שזו הפרוצדורה.

קראו גם:

"היא אמרה לי שאני צריך למלא ערעור עם פרטים שיעברו לתובע העירוני והנושא יטופל עד 3 חודשים, עם זאת לרוב מקבלים מענה מוקדם יותר. לא ברור לי מדוע לטרטר ככה אנשים? אני במקרה מטפל בנושא עבור אבי, אבל מה עם כל שאר הנכים בעיר?", אומר הבן ומוסיף: "מה עם אלו שחושבים שהם אלו שטעו, כי לבעל תו נכה מותר גם להחנות באדום לבן, כל עוד הוא לא מפריע לתנועה, אז בקלות יכול אדם נכה לחשוב שהוא זה שאשם בעניין ולספוג את הדוח. העירייה אומרת בפה מלא 'היתה בעיה, אתה צודק' אז למה להפיל עלינו את עניין הטיפול בכך? גם שלושה חודשים זה הרבה זמן, היא אמרה שזה לא יגרור עיקולים או ריבית, אבל שוב, זו טרחה מיותרת, ואני מאמין שאנשים רבים לא יבינו שהם קיבלו דוח שגוי ופשוט ישלמו אותו".
מעיריית ראשון לציון נמסר בתגובה: "ברגע שנודע לנו על התקלה פנתה החברה לביטחון וסדר ציבורי לתביעה העירונית לביטול הדוחות שנרשמו בעת התקלה. כל בעל רכב שנרשם לחובתו דוח שלא בהצדקה יקבל מכתב אישי לביתו שהדוח בוטל. עם זאת, חלק מהדוחות לא בוטלו בשל חומרת העבירה".