לאחרונה פורסם כי הזמר עומר אדם רכש לחברתו, יעל שלביה, במתנה גור כלבים בעלות של עשרת אלפים שקלים, מה שעורר סערה גדולה ברשתות החברתיות. יתכן וזה היה מקור ההשראה של תושב ראשל"צ שביצע הונאת ענק, ופתאום היה לו הרבה כסף לבזבז.
2 צפייה בגלריה
פומרניאן
פומרניאן
פומרניאן בעשרות אלפי שקלים
(המחשה: שאטרסטוק)
יחידת ההונאה של משטרת ישראל במחוז מרכז, ניהלה בחודשים האחרונים חקירה סמויה, נגד תושב ראשון לציון, גבר בשנות השלושים לחייו. החקירה החלה לאחר קבלת עשרות דיווחים מחברות האשראי ומלקוחות רבים בדבר ביצוע עסקאות חשודות בכרטיסי האשראי שבבעלותם ובארנקים דיגיטלים, שלא על ידם או באישורם.

קראו גם:

חוקרי היחידה ביצעו פעולות חקירה מיוחדות תוך שימוש באמצעים טכנולוגיים מתקדמים שהובילו לאיתור החשוד: תושב ראשל״צ. בחיפוש בביתו תפסו השוטרים עשרות מוצרים החשודים כגנובים.
מה הוא קנה עם הכסף? לפי עובדות כתב האישום, האיש נהג במשך חודשים לרכוש מוצרים לשימושו האישי בשווי מאות אלפי שקלים באמצעות יישומון ארנק דיגטלי פרוץ.
בין השאר הוא ביצע עסקה בה שכר דירת יוקרה במגדלי U בתל אביב בשווי של 17.000 שקלים, רכש כלבי פומרניאן ופודל טוי בשווי של 20,000 שקלים, והפעיל רשת קטינים למסחר בכרטיסי מופע מזויפים במאות אלפי ש"ח.
2 צפייה בגלריה
איים ונעצר
איים ונעצר
מדירת היוקרה עבר לתא המעצר
(צילום: שאטרסטוק)
אתמול (רביעי) הגישה יחידת התביעות של מחוז מרכז כתב אישום חמור בתום החקירה ובהתאם לממצאיה ובקשת מעצר תום ההליכים.