ריב על מקום חניה הסתיים בתקרית אלימה שבסופה הזדקק צעיר מראשון לציון לטיפול רפואי בגלל פציעה שנגרמה לו. בשבוע שעבר הוגש כתב אישום נגד הגבר התוקף, תושב העיר בן 54.
1 צפייה בגלריה
חניה בכחול לבן במספר רחובות
חניה בכחול לבן במספר רחובות
היכה במאפרה
(צילום: שאול גולן)
קראו גם:
לפני כשלושה חודשים יצא צעיר מקומי מביתו אל המסעדה שבמטבחה הוא עובד. הצעיר הגיע לרחוב רוטשילד, שם מצא מקום חניה והחנה את רכבו. בשלב זה הגיע למקום גבר נוסף שניסה להחנות את הרכב שלו במרווח שהיה, אך ללא הצלחה. הנהג הצעיר שעוד היה במקום העיר לנהג הנחוש, ועד מהרה התפתח בין השניים עימות במהלכו קילל הנהג המבוגר והמטיר סדרת איומים שונים. בעיצומו של הוויכוח יצא הנהג מהרכב, בעט ברכבו של הצעיר ולפני שנסע מן המקום הוסיף באיום: "חכה פה, אני אבוא לפגוע בך".
הבחור הצעיר המשיך למקום עבודתו במסעדה והניח שהאירוע מאחוריו, אך לנהג השני, כך על פי כתב האישום, היו תוכניות אחרות לגמרי וכעבור כשעה הוא התפרץ למסעדה שבה עבד הצעיר, נטל מאפרה שהיתה על אחת השולחנות והחל להכות אותו באמצעותה. עובדי המקום ניסו להפריד בין השניים אך ללא הצלחה מרובה.
על פי כתב האישום שהוגש, הנהג המבוגר חנק את הצעיר מאחור, הפיל אותו על הרצפה והמשיך להכותו כשהוא רוכן מעליו. עוברי אורח נכנסו למסעדה ורק בעזרתם התאפשר להוציא את הגבר המכה מהמקום. בעקבות התקרית האלימה נפצע הצעיר בפניו ובגופו ונזקק לטיפול רפואי. בשבוע שעבר, כאמור, הוגש נגד הגבר המבוגר כתב אישום בגין איומים ותקיפה הגורמת לחבלה.