תושבי מספר בניינים ברחוב אברבנאל סובלים תקופה ארוכה מרכבים שחוסמים את הכניסה לחניון שלהם. לטענתם, הם מתגוררים מעל חנויות רחוב והלקוחות שמגיעים לקנות חוסמים את הכניסה לחניון.
"אנחנו נופלים בין הכיסאות כי כשפונים לעירייה הם אומרים שהמשטרה אמורה לטפל אבל המשטרה אומרת שזה אמור להיות בטיפול העירייה ובינתיים אנחנו סובלים", מספרת אחת הדיירות.
1 צפייה בגלריה
חונים בכניסה לחניון
חונים בכניסה לחניון
חונים בכניסה לחניון
(צילום: אבי מועלם)
קראו גם:
רחוב אברבנאל ידוע כרחוב שבו יש מצוקת חניה כמו לא מעט מקומות אחרים בראשון לציון. אך דיירי הרחוב שמתגוררים סמוך לחנויות סובלים עוד יותר, כי בעקבות חוסר במקומות חניה הכניסה לחניון התת־קרקעי שלהם נחסם.
"לבניין שלנו יש כניסה לחניון תת־קרקעי ששמור אך ורק לדיירי הבניין כך שמצוקת החנייה בחוץ לא נוגעת אלינו. הבעיה היא כאשר מגיעים לקוחות לחנויות שנמצאות מתחת לבניין שלנו והמון פעמים הם חוסמים את הכניסה לחניון". מספרת קטי, דיירת הבניין, "במצב כזה אנחנו נאלצים לצפצף עד שבעל הרכב מזיז אותו אבל בינתיים נגרם רעש ובעלי החנויות יוצאים עצבניים. הבעיה מתעצמת בימי שישי כשיש עומס והיו פעמים שמצאתי את עצמי ממתינה חצי שעה בחוץ".
לטענתה, כשפונים למוקד העירוני הם מגיעים באיחור והנהגים כבר עוזבים את המקום אבל באופן כללי הדיירים נופלים בין הכיסאות. "בעירייה אומרים שזה אמור להיות בטיפול משטרתי ובמשטרה אומרים שזה בטיפול העירייה".
מהעירייה נמסר: "הנושא מוכר, כבר השבוע נערך סיור ברחוב ובין היתר סוגיה זו עלתה. ניתנה הנחיה לפקחי החניה להגביר סיורים באיזור ולבצע אכיפה בכניסה לחניון".