רגע לפני כניסת השנה האזרחית החדשה, פרסם ראש עיריית ראשון לציון רז קינסטליך סרטון יחד עם כוכב הרשת ויוצא הישרדות VIP סמיון גרפמן.
1 צפייה בגלריה
קינסטליך וסמיון
קינסטליך וסמיון
קינסטליך וסמיון
(צילום מתוך הסרטון)
קראו גם:
לא בטוח שמי מכוכבי הסרטון, שבסך הכל אמור היה להעלות חיוך, חשב שהוא יגרום ללא מעט ביקורת כפי שהשתקף מתגובות של תושבים שמחו על עיסוק בסרטונים הומוריסטיים במקום טיפול בבעיות העירוניות.
"הסרטון הכעיס אותי מאוד", אומרת חברת המועצה מירב שמואל שגם היא נחשפה לסרטון ולביקורת שבעקבותיו, "רק לאחרונה התלוננתי בפני ראש העירייה על סדרי העדיפויות, ואז אני פותחת את המחשב ורואה את הסרטון עם סמיון, שהוא איש מאוד נחמד אבל מה הקשר שלו למגיפת הקורונה? סרטון כזה יכול ראש העירייה לעשות לבדו. וביקשתי לדעת מה עלות הסרטון הזה. מבחינתי, בימים כאלה, כל שקל שהושקע בו הוא מיותר".
מהעירייה נמסר: "טענתה של חברת המועצה מתבססת על ההנחה שגייסנו "כוכב שלוקח הרבה כסף", אלא שבדיקה קצרה הייתה מעלה שהעלות לצילום, עריכה, הפקה וקריינות של חמישה סרטונים, ללא "כוכב" היא בדרך כלל גבוהה מהעלות ששולמה במקרה זה. למעשה, הוחלט לחבר את סרטון סיכום השנה לברכת הנוביגוד ובכך לחסוך עלויות.
חשוב לזכור שתחת המגבלות הקיימות והעידר האירועים, הדרך לציין את הנוביגוד, אותו חוגגים עשרות אלפים מתושבי העיר, הוא דרך הדיגיטל, כפי שעושות רשויות בכל הארץ".