מי הייתם רוצים שינצח בגמר "האח הגדול"? האם זהבה בן היא הפייבוריטית שלכם? שלטי חוצות שנתלו בראשון לציון ומאחלים הצלחה וניצחון לזמרת המקומית, זהבה בן, חתומים ע"י ראש העירייה, רז קינסטליך הצליחו להרגיז חלק מתושבי העיר.
1 צפייה בגלריה
שלט התמיכה בזהבה בן
שלט התמיכה בזהבה בן
שלט התמיכה בזהבה בן
(צילום: עיריית ראשל"צ)
גמר תוכנית הריאליטי "האח הגדול", צפוי להתקיים הערב (שני), ובין המתמודדים נמצאת גם הזמרת ותושבת ראשון לציון זהבה בן. הזמרת, שנחשבת בעלת סיכויים גבוהים לזכות בפרס הראשון, הפכה ביום האחרונים למוקד דיון בעיר, וזאת בשל התמיכה שקיבלה מראש העירייה, רז קינסטליך, בשלטי חוצות שנתלו בעיר.
קראו גם:
בשלט שנתלה נקראים תושבי העיר להצביע לבן בגמר. "תושבי ראשון לציון מצביעים לתושבת העיר זהבה בן בגמר האח הגדול", לשון השלט שבתחתיתו מתנוססת חתימת ראש העירייה, רז קינסטליך, וחברי מועצת העיר.
בן לא לבד בשלטים. גם המתמודדת, הפחות מפורסמת, אלמוג גבאי, העפילה לגמר וזכתה בשלט תמיכה עירוני.
לא בעיני כל תושבי העיר מצאו השלטים הללו חן. "דווקא בתקופה שיש צורך גדול לסייע למשפחות נזקקות העירייה בוחרת לבזבז כספים על שילוט", אמר אחד מתושבי העיר. גם הפעיל החברתי, גדי שמואלי, טוען שיש פה טעם לפגם.
למה בעצם?
"מסתמן שראש העירייה מנסה למנף את העשייה שלו בדרך של יחסי ציבור. זה אשכרה לעשות יחסי ציבור על חשבון האזרח. אני בעד לפרגן לתושבת העיר ולא נגד, אבל על איזו תכנית אנחנו מדברים? איזו תחרות יש פה? על 'האח הגדול' צריך לתת במה ופרסום? את מה התוכנית הזו מייצגת שראש העירייה חתום עליה?אני בעד זהבה, אבל לא צריך לתת לזה מקום ולהשקיע כספי ציבור על זה".
תגובת העירייה: עיריית ראשון לציון גאה לתמוך ולעודד את בני ובנות העיר שמגיעים להישגים או לעמדות מפתח בתחומים שונים, ומפרגנת בדרכים ובפלטפורמות שונות. במקרה זה מדובר בשלט עירוני, כך שהעלות מינורית.