האישה שנכנסה למשרדה של עו"ד זוהר רון נשמעה כועסת. "זהו! נמאס לי! אני לא יכולה יותר לסבול שכל החיים שלי עם בעלי הם סביב הספורט", היא אמרה.
3 צפייה בגלריה
ובזאת תמו שידורינו?
ובזאת תמו שידורינו?
ובזאת תמו שידורינו?
(צילום: shutterstock)
"אני חוטפת עצבים מלשמוע את משחקי הכדורגל הרועשים הבוקעים מהטלוויזיה. כל מה שיש לו בראש זה כדורגל וחיי הפכו לגיהנום. אני לא מעוניינת לשהות במחיצתו ורוצה להתגרש כמה שיותר מהר".
קראו גם:
האישה סיפרה עוד כי בטרם נישאו היא ידעה שבעלה לעתיד מחובר מאוד לעולם הספורט, אבל מאז הנישואים הפך התחביב לאובססיה עבורו.
"הוא ממש מכור לזה ומקדיש לכך את כל זמנו", היא ציינה. "הוא מתחיל את היום בחמש בבוקר היישר לחדר הכושר הביתי שהקים עם מומחה ובהמשך מתחילה החגיגה האמיתית, שכוללת צפייה בערוצי הספורט ותגובות צעקניות בהתאם למתרחש במשחקים".
לדבריה, גם את בנם הוא הכניס לעניין ומקפיד להלביש אותו בבגדי הקבוצה האהובה עליו. "הוא מכניס את קדחת הספורט המטופשת שלו לכל דבר אפשרי בחיים שלנו", היא סיפרה. "למשל, הוא בחר את הצבע למכונית, לריהוט ואפילו לווילון בסלון בהתאם לצבעי הקבוצה שלו".
3 צפייה בגלריה
עו"ד זוהר רון
עו"ד זוהר רון
עו"ד זוהר רון
(צילום: פרטי)
אישה הסבירה עוד כי ככל שהזמן חלף התחושה שלה היא שבעלה אוהב את עולם הספורט הרבה יותר ממה שהוא אוהב אותה ואת המשפחה: "ניסיתי לדבר על לבו כדי שיפחית את המינונים של ההתעסקות האובססיבית בספורט, אבל נעניתי בתשובה הבאה:
'מה את רוצה ממני? זה מה שעושה לי כייף בחיים. את רוצה שאני אסבול, שאוותר על ההנאה שלי? זכותי לעשות בזמני החופשי מה שאני רוצה, אני עובד קשה ומפרנס בכבוד את המשפחה. את לא צריכה להתעצבן עליי אלא אמורה לפרגן לי ולשמוח שאני מתעסק בזה ולא בשטויות אחרות כמו חברים אחרים שלי'".
3 צפייה בגלריה
"כל רגע פנוי מתבזבז על ספורט"
"כל רגע פנוי מתבזבז על ספורט"
"כל רגע פנוי מתבזבז על ספורט"
(צילום: shutterstock)
כשעו"ד רון שאלה את האישה מה השיבה לטענותיו, שעל פניו נשמעות הגיוניות, היא הסבירה:
"אין לי בעיה שהוא יצפה בספורט, השאלה היא מה המינון. לא הגיוני שכל רגע פנוי מתבזבז רק על ספורט. אני רוצה שנעשה דברים משותפים אחרים כמשפחה בנוסף. הבעיה שהוא תמיד אומר לי: 'זה מה שמעניין אותי ולא בא לי לעשות דברים אחרים. תביני שזה הבילוי שלי ואין סיבה שתמנעי את זה ממני".
כיוון שהשניים הגיעו למבוי סתום החליטה האישה להתגרש. "לא אסבול יותר קולות רועשים של משחקים בתור פס הקול של חיי", היא סיכמה. "אין מחיר לשקט ואני מאחלת לו שימצא מישהי חירשת ומשועממת. אני רוצה למלא את החיים שלי ושל ילדיי בתכנים יותר מעניינים".