תושבת האיזור תובעת 70 אלף שקלים פיצוי מפותחת בקלפים שהכפישה אותה לטענתה בשידור חי בפייסבוק.
1 צפייה בגלריה
קוראת בקלפים
קוראת בקלפים
קוראת בקלפים
(צילום אילוסטרציה: ShutterStock)
קראו גם:
האישה הגישה השבוע תביעה בבית משפט השלום ברחובות נגד הידעונית, המבצעת את פתיחת הקלפים בפייסבוק בשידור חי. לטענתה, כאשר עלתה לפתיחת קלפים בשידור חי בחודש ספטמבר האחרון, נאמרו עליה דברים שאינם נכונים, המהווים הוצאת דיבה.
על פי כתב התביעה, לאחר שהתובעת ירדה מהשידור אמרה עליה פותחת הקלפים: "גועל נפש", "לכי... אצבע ל...", הלכה עם עמלק על בדוק", "סמרטוט", "זבל", "יש פה טומאה", ו"הקלפים לא משקרים".
האישה טוענת בתביעתה, שמכיוון שהיא אשת חינוך שומרת מסורת, הדברים שנאמרו עליה קשים פי כמה וכמה. על פי כתב התביעה, היא דרשה מפותחת הקלפים להסיר את הסרטון מדף הפייסבוק שלה במכתב התראה שנשלח אליה על ידי עורך דינה, בצירוף פיצוי, אך היא סירבה, ועד לרגע הגשת התביעה הסרטון עוד היה בדף.
בתביעה טענה המתלוננת כי פותחת הקלפים מתעלמת בהתנהלותה מכל חוק אפשרי ודורסת ורומסת עד עפר זכויות בסיסיות.
"הפרסום נעשה במטרה לגרום נזק רב ככל הניתן לתובעת, לבזותה ולפגוע בשמה הטוב בפני הציבור ובפני צופי השידור החי בפרט", נכתב בתביעה. "התובעת הינה אישה שומרת מסורת, ומילים כגון 'ללכת עם גויים' גורמות לה מפח נפש עמוק. בנוסף, התובעת הינה מורה מחנכת אשר מפחדת כי בשיחות בין ההורים של התלמידים יעלה נושא כאוב זה אשר מתואר בתביעה, ולו רק המחשבה על כך גורמת לה להרגשת חוסר ביטחון אישי ותסכול נוראי".
כאמור, במסגרת התביעה דורשת התובעת כי ישולמו לה 70 אלף שקל כפיצוי ללא הוכחת נזק, וכן כי יפורסמו תיקון והכחשה לפרסומים החמורים. עוד היא דורשת לחייב את הנתבעת בהוצאות המשפט.
פורסם לראשונה: 13:34, 02.02.21