תושב ראשון לציון יצא ליום כיף מטעם העבודה אל משחקיית פיינטבול בצפון הארץ. לטענתו, במהלך המשחק הוא ספג כדור צבע בעינו ועד היום סובל מנכות וראייתו נפגמה. לדברי התושב הוראות הבטיחות היו לקויות, וכעת הוא החליט לתבוע את המשחקייה.
1 צפייה בגלריה
פיינטבול. נפצע בעין
פיינטבול. נפצע בעין
פיינטבול. נפצע בעין
(המחשה: שאטרסטוק)
קראו גם:
לטענת עוה"ד דוד פייל ואיתן פרגו המייצגים את התובע, עובדי המקום הסתפקו במתן תדריך בטיחות מינימליסטי ביותר, שעיקרו הנחיה למתמודדים כי אם יורים עליהם, עליהם להרים ידיים. "מלבד הנחיות אלה, לא קיבל התובע כל הנחיות כיצד לפעול במצב של חנק או מצוקה, ולא היה במקום איזור מוגן שאליו יכול היה להימלט במקרה של מצוקה", נטען בתביעה.
וכך מצא את עצמו הגבר באש צולבת של כדורי צבע, ובהתאם להנחיות הוא הרים את ידיו. אלא שאז חש לפתע כי ציוד המגן והמסכה שאותם לבש, אינם מותאמים לתנוחה של הרמת ידיים וחונקים אותו. לטענת העובד הוא נקלע למצוקה, הוריד את המסכה מפניו ואז נורה אל ראשו בעוצמה כדור צבע, שפצע אותו בעינו וגרם לו כאבים קשים.
לפי כתב התביעה, האיש פונה לחדר המיון בבית חולים "העמק" בעפולה, שם אובחן כסובל מחבלה בעין שמאל ודימום בעפעפיים. הוא התלונן על כאבים בפנים כולל עין שמאל, וערפול של שדה הראייה בעין שמאל. על פי התביעה, למרות שהאמין כי הפגיעה בעינו קלה ותחלים במהירות, כתוצאה מהפגיעה הידרדר מצב עינו בצורה משמעותית וכיום הוא סובל מגלאוקומה חבלתית ומליקוי בשדה הראייה השמאלי. כעת הוא תובע ממשחקיית הפיינטבול פיצוי של 2.5 מיליון שקלים.
לעדכונים נוספים היכנסו לחדשות ראשון לציון