הוועדה לרישוי עסקים בראשון לציון, בראשותו של המשנה לראש העירייה ד"ר אפי משה, הורתה לסגור מרכול שכונתי במרכז העיר ואף הוגש כתב אישום בגין ניהול עסק ללא רישיון. הסיבה: בעל העסק הציג למכירה כדורי ג'ל לטיפול בבעיות אין אונות. לטענתו של בעל העסק, מדובר בכלל בכדורים לשימוש עצמי שבטעות הגיעו למדף.
1 צפייה בגלריה
טען שהכל לשימוש אישי
טען שהכל לשימוש אישי
טען שהכל לשימוש אישי
(צילום אילוסטרציה: pixabay)
קראו עוד:
תושבי ראשון לציון שהגיעו לרכוש חלב ולחם במרכול שכונתי הופתעו לגלות בו גם הצעה לרכישת כדורים מיוחדים הנושאים חומר פעיל שאסור בשיווק ללא אישור מורשה. מדובר בכדור שמהווה תחליף ל"ויאגרה", שנועד לטפל בבעיות אין אונות של גברים.
בעקבות מידע מודיעיני שהגיע למשטרה, הכדורים הוחרמו והתיק עבר לטיפול המחלקה המשפטית של העירייה ולוועדה לרישוי עסקים. במהלך השימוע שנערך לו סיפר בעל המרכול כי הוא כלל לא רצה לעשות בזה שימוש מסחרי, אלא רכש את כל 36 הכדורים לשימוש עצמי לפני כשנה וחצי, אבל בגלל טעות הם הוצגו למכירה על המדף.
במהלך הדיון התברר כי בגיליון ההרשעות של בעל המקום כבר מופיעה עבירה קודמת של מכירת אלכוהול מזויף וכן ניהול עסק ללא רישיון. בעקבות עבירות חדשות אלו, הוחלט להגיש נגדו כתב אישום על הפעלת עסק ללא רישיון מתאים, ובנוסף המליצה הוועדה לרישוי עסקים כי התביעה תפעל להוצאת צו סגירה.
לכל העדכונים - חדשות ראשון לציון