לפני כחודש קיבלה נטע ריבקין מחיפה, הודעה מהבנק שבו מתנהל חשבונה ולפיה החשבון עוקל בגלל חוב שיש לה לעיריית ראשון לציון על סך של 398 שקל. "מכיוון שאי־אפשר להתקיים בלי חשבון בנק, לא ביררתי מה מהות החוב אלא מיד שילמתי כדי להסיר את העיקול", היא מספרת השבוע.
1 צפייה בגלריה
עיריית ראשון לציון
עיריית ראשון לציון
עיריית ראשון לציון
(צילום: אבי מועלם)
קראו גם:
"כבר למחרת קיבלתי הודעה נוספת מהבנק והפעם היה מדובר בעדכון שלפיו העירייה לקחה מהחשבון שלי עוד 398 שקל, מה שאומר שלמעשה שילמתי פעמיים את החוב".
לטענתה, בהמשך גילתה שמדובר בקנס שקיבלה מהעירייה בשנת 2010, "רק שמאז אף אחד לא טרח לשלוח התראה נוספת. למעשה אני בכלל לא זוכרת שקיבלתי אי פעם דוח כזה מהעירייה. בכלל על דוח כזה יש התיישנות ואי־אפשר לגבות סתם כך את התשלום. מעבר לכך, להיכנס לחשבון בנק ולקחת כסף זו פעולה לא חוקית וביריונית.
"כשפניתי לראש העירייה הוא אמר לי שהוא אינו מטפל בזה והפנה אותי למחלקת החניה של העירייה. עכשיו יש לזה המון השלכות, גם בבנק זה פוגע בשם שלי בגלל שנרשם לי עיקול בהערות. אין לי כוונה לוותר אני אפגש איתם בבית המשפט".
מהעירייה נמסר: "לפונה נרשם דוח חניה לפני עשור. במרוצת השנים נשלחו אליה, בדואר רשום לכתובתה במרשם האוכלוסין, הודעת תשלום קנס והתראות רבות.לפני כשנתיים הוטל עיקול ברישום על רכבה, אך גם זה לא הוביל אותה להסדיר את החוב. רק לפני כחודש וחצי, לאחר תחילת הליך העיקול, היא פנתה מיוזמתה להסדיר את החוב".
לעוד חדשות ראשון לציון