תושבת ראשון לציון בשנות ה־30 לחייה, החלה לאחרונה במערכת יחסים רומנטית עם גבר שהכירה במהלך בילוי. מאז, כך היא טוענת, היא נמצאת תחת מסכת איומים והטרדות מצידה של בת זוגו לשעבר של הגבר שמסרבת להשלים עם העובדה שהוא יוצא עם אחרות. לטענת האישה, השיא היה כאשר נשלחו אליה תמונות עירום מזויפות שלה בצירוף איום כי אלה יופצו אם לא תנתק קשר עם הגבר.
1 צפייה בגלריה
(הוטרדה | צילום אילוסטרציה: Pixabay)
לפני כחודשיים יצאה תושבת העיר לבילוי עם חברים בתל אביב, שם פגשה את הגבר. הם החלו לשוחח והחליפו מספרי טלפונים. עד מהרה התפתחה בין השניים מערכת יחסים רומנטית, הם יצאו לעתים קרובות והיה נדמה שהכל זורם על מי מנוחות. להפתעתה של הצעירה, מי שלא השלימה עם מערכת היחסים הזו היתה בת זוגו לשעבר של הגבר, שסירבה לקבל את העובדה שיש לאהובה לשעבר זוגיות חדשה.
לטענת הצעירה, באופן פתאומי היא קיבלה הודעה נזעמת בחשבון האינסטגרם שלה מהאקסית, בה היא דרשה ממנה לנתק את הקשר עימו באופן מיידי. הצעירה לא ייחסה לכך חשיבות, וקיבלה למחרת תמונת עירום מזויפת שלה ואיום שאם לא תיפרד מהגבר תמונות כאלה יופצו בכל הרשתות החברתיות.
לדברי האישה, האיומים וההצקות המשיכו ואף גרמו לה לפגיעה בעסק שבבעלותה, והאקסית המאוכזבת הפיצה הודעות נגד העסק ברשתות החברתיות ובהן האשימה אותה בגביית מחירים מוגזמים.
בעקבות כל אלו פנתה הצעירה לבית משפט השלום בעיר ודרשה להוציא צו הרחקה מהאקסית. במהלך הדיון הסכימה בת הזוג לשעבר להפסיק מיידית ליצור קשר עם האישה.