הקורונה לאן? בימים האחרונים ישנה התייצבות במגמת הנדבקים היומיים כאשר היא לא עולה למעל כ-2,000 ביממה.
2 צפייה בגלריה
סניף סופר פארם
סניף סופר פארם
סניף סופר פארם
(צילום: מתן דויטש)
ובינתיים, משרד הבריאות פרסם בימים האחרונים שורה של מקומות שבהם שהו חולי קורונה בראשון לציון.
על פי נתוני משרד הבריאות, חולי קורונה שהו בין היתר בנאפיס, מבט ראשון, קאנטרי 360, סופר פארם משה דיין ועוד.
שימו לב: הפרטים המלאים, השעות והתאריכים נמצאים באתר משרד הבריאות וחלקם גם בטבלה המצורפת.
2 צפייה בגלריה
חולי קורונה בראשל"צ
חולי קורונה בראשל"צ
חולי קורונה בראשל"צ
(מקור: משרד הבריאות)
ראש העירייה רז קינסטליך, הוציא הבוקר הודעה בנושא הקורונה בעיר. "לשמחתי, מגיעים אליי נתונים חדשים המראים כי נתוני התחלואה בראשון לציון במגמת ירידה - פחות חולים, פחות מבודדים, יותר מבריאים. אני רוצה להודות לצוותי העירייה על ההסברה ולכם על המשמעת.
"ההקפדה שלכם על ההנחיות והאחראיות האישית שכל אחת ואחד מכם מגלים בכל יום תוביל אותנו לניצחון על הנגיף, וההישגים הם שלכם. יחד עם זאת, זה לא הסוף וזה בהחלט לא הזמן לשאננות. זאת תזכורת חשובה לא לוותר ולהמשיך להישמע להנחיות, כי הסכנה לא חלפה ואנחנו עדיין נתקלים במקרים בהם ההנחיות לא נשמרו. אני מזכיר לכולכם: שמרו על עצמכם ועל היקרים לכם - עטו מסיכה, הקפידו על היגיינה ושמרו על מרחק חברתי".
ובימים האחרונים פרסמנו על מקומות נוספים בעיר בהם היו חולי קורונה. כל מי ששהה במקומות בהם שהה חולה מאומת - מתבקש להיכנס לבידוד ביתי לפי הוראות משרד הבריאות ולדווח על כך בטופס המקוון באתר.
דיווח על בידוד בית לאחר מגע עם חולה מאומת נעשה דרך מוקד משרד הבריאות בטלפון 5400*, או במוקדי קופות החולים: כללית 2700*, מכבי 3555*, מאוחדת 3833*, לאומית 507*.
אם במהלך הבידוד מופיעים תסמינים של חום, שיעול, או קושי בנשימה - יש להתקשר באופן מידי לקופת החולים שלכם ולהיוועץ עם אחות או רופא.