מעצב אופנה מוכר מראשון לציון מתמודד בימים אלו עם תביעה מטעם שבעה גברים ונשים, שנרשמו לקורס עיצוב שמלות כלה בהדרכתו. לטענת התובעים, הוא הבטיח להם הבטחות שלא התממשו במהלך הקורס וכעת הם דורשים את כספם בחזרה בתוספת פיצוי על עוגמת הנפש שנגרמה להם.
1 צפייה בגלריה
הגיעו בשביל האופנה. תצוגה על מסלול
הגיעו בשביל האופנה. תצוגה על מסלול
הגיעו בשביל האופנה. תצוגה על מסלול
(צילום אילוסטרציה: Pixabay)
לפני כחצי שנה הבחינו גולשים וחובבי אופנה כי בדף הפייסבוק והאינסטגרם המצליח של מעצב האופנה ישנה הזמנה להירשם לקורס של עיצוב שמלות כלה ושמלות ערב. מאחר שמדובר במעצב בעל שם מוכר, ההצעה קרצה לרבים שחלומם היה ללמוד עיצוב מאושיית אופנה מובילה. הנרשמים שילמו סכום של 4,800 שקלים והחלו את קורס האופנה, שנערך בסטודיו של המעצב בראשון לציון. לטענתם, תמורת ההרשמה הובטחו להם 18 מפגשים באורך של שלוש שעות כל אחד, לימוד טכניקות בתחום העיצוב ועוד, כשבסוף הם היו אמורים לקבל תעודת הכשרה רשמית מטעמו של המעצב.
למרות ההבטחות, טוענים נרשמי הקורס כי האכזבה היתה גדולה לאחר שרבות מהן לא התממשו. לדבריהם, הובטח להם בין היתר ללמוד קורס תפירה - אך בפועל החליט המעצב לשנות את דעתו ולדרוש על כך עוד אלפי שקלים. בנוסף, השיעורים היו קצרים וההפסקות היו מרובות, וכך נוצר מצב שרוב הזמן הם שתו קפה ופטפטו בין שיעור לשיעור. כמו כן, בשלב מסוים נאמר להם כי הקורס עובר מראשון לציון לתל אביב, דבר שלא היה נוח לרבים מהם. התלמידים טוענים כי כל תלונותיהם בעניין נפלו על אוזניים ערלות.
בעקבות כל אלו החליטו שבעה מהם להגיש תביעה על עוגמת הנפש שנגרמה להם, בסך של 70 אלף שקלים. כתב הגנה של מעצב האופנה טרם הוגש.