תושבת ראשון לציון הגישה תביעה נגד תופרת שעיצבה לה שמלה לאירוע משפחתי, זאת בטענה כי במהלך האירוע השמלה נפרמה עד שנוצר קרע משמעותי שחשף את בגדיה התחתונים. כעת היא מבקשת פיצויים על עוגמת הנפש והנזק שנגרמו לה.
1 צפייה בגלריה
חוט נפרם
חוט נפרם
חוט נפרם
(המחשה: שאטרסטוק)
קראו גם:
בתביעה נטען כי לפני כחצי שנה הגיעה האישה אל מעצבת שמלות בתל אביב כדי לעצב שמלה מיוחדת לכבוד בר המצווה של בנה. לאחר שהשתיים תכננו את הדגם הרצוי ונבחרו חומרי הגלם למשימה, שילמה האישה מקדמה של 700 שקלים וסיכמה שאת שאר הכסף היא תעביר למעצבת לאחר שתקבל את השמלה.
שבועיים לאחר מכן הגיעה האישה למדוד את השמלה המיוחדת שעוצבה עבורה לקראת האירוע המשמח, אך כבר בעת המדידה היא חשה שמשהו אינו כשורה והתלוננה שהיא מרגישה כי השמלה צמודה מדי. לטענתה, מעצבת השמלה ענתה שזה חלק מהעיצוב וכי אין לה מה לדאוג, כי השמלה עוד תתרחב ותעצב את עצמה על הגוף בעת הלבישה.
לטענת האישה, במהלך האירוע המשפחתי היא הבחינה באחד החוטים שמתחיל להיפרם בצד השמלה, ותוך זמן קצר היא שמעה קרע שחשף חלק מפלג גופה התחתון.
מאחר שמדובר באירוע שהתרחש בתקופת הקורונה, הוא היה מצומצם ובמקום קטן, וכל מי שנכח שם לא יכול היה לפספס את התקרית המביכה. מה גם שהיא נאלצה להחליף בגד, והחמיצה חלק משמעותי מהאירוע.
בעקבות כל אלו החליטה היא תובעת מהמעצבת פיצוי של 2,000 שקלים - החזר התשלום עבור השמלה ופיצוי על עוגמת הנפש.