אתמול (רביעי) בשעות אחר הצהריים הבחינו שכנים ברחוב קפלנסקי בראשון לציון שעשן עולה מדירה בקומה הרביעית. למקום הוזעקו כוחות החירום, והאירוע הסתיים במזל גדול בחילוצו של ילד בן 12, ששהה לבדו בבית, מחלון הדירה שעלתה בלהבות. שעות לאחר השרפה מספרת אמו לראשונה על רגעי האימה, והמציאות שאחרי.
2 צפייה בגלריה
האם, פאולה, כשהגיעה לזירת השרפה
האם, פאולה, כשהגיעה לזירת השרפה
האם, פאולה, כשהגיעה לזירת השרפה
(צילום: באדיבות תושבים)
2 צפייה בגלריה
השרפה בדירה ברחוב קפלנסקי
השרפה בדירה ברחוב קפלנסקי
השרפה בדירה ברחוב קפלנסקי
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
קראו גם:
"הבן שלי היה לבד בבית, ופתאום הריח ריח חזק של שריפה. הוא בדיוק היה במיטה וכשהוא התקרב לסלון הוא ראה שהכל בוער", מספרת האם, פאולה ומוסיפה: "הוא ניסה להימלט דרך הדלת הראשית אבל הוא לא ראה כלום כי הכל היה מלא בעשן אז הוא רץ לחלון וצעק לעזרה. אחר כך הגיעו הכוחות וחילצו אותו".
איך הוא מרגיש הבוקר?
"הוא לא כל כך מדבר, הוא בסדר פיזית אבל עדיין בטראומה". כעת, בעצב גדול, היא מספרת על כך שהשרפה הותירה אותם ללא כלום. "הכל נשרף. עוד לא קיבלנו אישור לחזור לבית אבל כיבוי אש אמרו שהכל נשרף. אין לנו בגדים, אין לנו שמיכות ואפילו לא יודעת איפה נישן הלילה ובינתיים אנחנו אצל קרובי משפחה. אני לא יודעת מאיפה אני מתחילה כי הכל עוד כל כך לא ברור לי".
על מנת לסייע ככל הניתן פתחה עדי טישלר, חברת המשפחה, חשבון ביט שאליו אפשר להעביר תרומות לעזרה: 0507943210.
עוד מוסיפה טישלר:"מדובר במשפחה של חמש נפשות והכל נשרף להם. יש גם ילדים עם צרכים מיוחדים שזקוקים לסיוע וחשוב שנדאג להם במהירות האפשרית. מי שרוצה לתרום בגדים ושמיכות יכול לפנות אלי ישירות למספר 0502447940"