אביבה לוי, תושבת ראשון לציון ומנהלת גן הילדים "מותק של גן" בבאר יעקב, סובלת כבר ארבע שנים מהכפשות והשפלות מצד קרוב משפחתה, בגלל העדפתה המינית.
2 צפייה בגלריה
לוי, בת זוגה ובתם המשותפת
לוי, בת זוגה ובתם המשותפת
לוי, בת זוגה ובתם המשותפת
(צילום פרטי)
קראו גם:
בשבועיים האחרונים המצב הגיע לשיא כאשר מחוץ לגן רוססה כתובת נאצה נגדה ומול בניין המועצה נתלו שלטים בגנותה.
"מה ש הכי הכעיס אותי היה שאני מבינה שאף אחד לא מוכן לעשות שום דבר נגדו", אומרת לוי השבוע. "המשטרה עצרה אותו ולמחרת הוא כבר שוחרר והמשיך להכפיש אותי".
בשבוע שעבר גילתה לוי שנפתחה נגדה חזית נוספת, כשחוקר פרטי מהאיזור סיפר שעושים שימוש בשם שלו כדי להשפיל אותה ברשת.
בשבוע הבא צפויה להיערך עצרת תמיכה למענה.
לוי מנהלת את הגן בבאר יעקב עם בת זוגה, חן לוי־זכאי, והגן מצליח ואהוד על ההורים.
לפני כשבועיים נתלה שלט מול הגן ועליו נכתב: "המקום מנוהל על ידי לסביות". בנוסף, גם מול בניין מועצת באר יעקב רוססה הכתובת: "גן של לסביות", כל זאת במטרה לפגוע בשתיים ולהשפילן.
2 צפייה בגלריה
אחד מהפרסומים המכפישים
אחד מהפרסומים המכפישים
אחד מהפרסומים המכפישים
(צילום פרטי)
"זה מישהו שרודף אותי בארבע השנים האחרונות, קרוב משפחה שלי שאין לי קשר אליו, וברגע שהוא שמע שאני לסבית הוא החליט להתלבש עלי בכל הכוח כי הוא שונא את הקהילה. הוא תלה נגדי שלטים בתחנות אוטובוס, מפרסם עלי פוסטים, ואני העדפתי לעזוב את זה.
"הפעם הוא הגזים, עשה את זה מול הגן, ולמחרת תלה שלטים מול המועצה. יש לו עזות מצח והוא לא מפחד מאף אחד".
לדבריה, נמסר לה כי הוא נעצר ביום חמישי, אבל למחרת גילתה שכתב דברים בגנותה בפייסבוק. "התברר לי שהוא שוחרר ממעצר ומיד חזר לפגוע בי. לא ברור למה, אבל מנסים לטייח את המקרה הזה, להשתיק את זה, והוא פשוט עושה מה שהוא רוצה".
ביום ראשון האחרון התברר ללוי כי המקרה חמור ומורכב עוד יותר מכפי שחשבה. "קיבלתי טלפון מחוקר פרטי בשם יגאל שרף. זה שם שגרם לי לחשש, כי היו פוסטים מכפישים נגדי תחת השם הזה. אחרי שקיבלתי אומץ ועניתי הוא סיפר לי שעושים שימוש בשם שלו כדי לפגוע בי, ושבעצם גנבו את הזהות שלו".
שרף אמר ל"מיינט ראשון" כי הנושא דווח למשטרה וכי מדובר בעבריין מוכר ופרטיו ידועים. "הוא נוהג להטריד גורמים רבים. המשטרה לא פעלה עד כה ביעילות".
מהמשטרה נמסר בתגובה: "המקרה עדיין בחקירה".