נלכד בדירה בוערת: ילד בן 12 חולץ אחר הצהריים (יום ד') מדירה בוערת ברחוב קפלנסקי בראשון לציון. עדיין נבדקת הסיבה לפרוץ השריפה.
קראו גם:
לוחמי האש שהגיעו למקום הבחינו בשריפה בדירה בקומה הרביעית בבניין. בחלון הם ראו את דמותו של הילד שנלכד בדירה.
1 צפייה בגלריה
השריפה ברחוב קפלנסקי
השריפה ברחוב קפלנסקי
השריפה ברחוב קפלנסקי
(צילום: ולד קפוסטין)
לאחר כמה דקות של דאגה, הצליחו הצוותים בסיוע המשטרה במקום לחלץ את הילד הלכוד והמשיכו בפעולות כיבוי השריפה, סריקה לאיתור לכודים נוספים ושחרור העשן הרב. הילד פונה לבית החולים ומצבו הוגדר בינוני.
מושיקו מוסקוביץ ראש אג"מ של איחוד הצלה מסר: "הגענו לזירה יחד עם צוות אמבולנס של איחוד הצלה לסייע לנפגעים שסבלו מבעיות נשימה עקב שאיפת עשן. לאחר הסיוע הראשוני בזירה כלל הנפגעים פונו לאסף הרופא בצריפין".
בין היתר נודע כי פקח ופקחית של עיריית ראשון לציון פונו לבית החולים אסף הרופא כשהם סובלים משאיפת עשן. מתחקיר ראשוני עולה כי הפקחים יחד עם שוטרים רצו לדירה בקומה הרביעית כדי לחלץ את הילד שהיה לכוד בדירה הבוערת. במהלך פעולות החילוץ נפגעו השניים משאיפת עשן. הם טופלו על ידי צוותי מד״א במקום ופונו לבית החולים במצב קל.
ממד"א נמסר כי בסך הכל פונו לבית החולים שמיר-אסף הרופא 5 פצועים במצב בינוני עם סימני שאיפת עשן: נער בן 12, גבר בן 27 ו-3 גברים כבני 30.
מהמשטרה נמסר כי "במשטרת ישראל התקבל דיווח על דירה בוערת ברחוב קפלינסקי בראשל"צ. צוות שוטרי סיור מתחנת ראשל"צ ופקחי עירייה שהגיעו אל המקום, זיהו ילד כבן 12 בחלון הדירה אפופת העשן, כאשר להבות בוקעות מחלק מפתחי הבית.
השוטרים הנחו את הילד לשמור על ראשו באוויר הצח, ובמקביל עלו על גג הבניין, ומשכו בעזרת חבל את הילד. במהלך מאמץ החילוץ שאפו השוטרים עשן, ונזקקו לטיפול רפואי. הילד שחולץ פונה במצב בינוני לבית החולים אסף הרופא".
כל העדכונים - חדשות ראשון לציון