מי אוהב אותה? ממי להיזהר? כמה תמיכה יש לה בחוץ? החברות והחברים של שי עופרי החליטו לספר לה בדיוק מה קורה. תראו איך הם עשו את זה.
1 צפייה בגלריה
מפגן התמיכה מחוץ לבית האח הגדול
מפגן התמיכה מחוץ לבית האח הגדול
מפגן התמיכה מחוץ לבית האח הגדול
(צילום: פרטי, רן יחזקאל)
למעלה מ-80 יום שי עפרי מראשון לציון סגורה בבית האח הגדול. למרות שבמרבית הפרקים היא נראית חזקה, דומיננטית, מעורבת וגם מקור כח של דיירים אחרים, חבריה יודעים שזו תקופה לא קלה, והם החליטו לחזק אותה.
איך הם עשו את זה? עם מגאפון! החברים הפתיעו והתייצבו מחוץ לבית המצולם בנווה אילן, המטרה: להעביר לה מסרים. בין היתר שיתפו אותה בתמיכה לה היא זוכה בחוץ, בעובדה שהם בעד הקשר שלה עם שניר וגם הזהירו אותה מאילו דיירים עליה להיזהר.
ואם כבר יצא לכם לשמוע את שי צועקת לעצמה "שחף בואי אלי". בוודאי לא תופתעו לגלות שמדובר בחברתה הטובה, שלא מתעלמת מהקריאות, ומקפידה להתייצב מחוץ לגדר בית האח הגדול בכל יום שישי.

מפגן תמיכה מחוץ לבית האח הגדול
(צילום: פרטי)

"חשוב לנו שהיא תדע שאוהבים אותה ושיש לה תמיכה גדולה בחוץ", אומרת חברתה, שחף סאסי ומוסיפה: "שי היא אחת שחזקה עבור כולם. כל מי שצריך אותה היא שם בשבילו אבל כשקשה לה היא לבד, היא לא אחת שיודעת לבקש עזרה. רואים שלא קל לה ואנחנו מנסים להרים לה ולשמח אותה. אני רוצה שהיא תזכור שאוהבים אותה, שאנחנו בעד הזוגיות שלה ושל שניר, שתרים את הראש ותהיה גאה בעצמה".

גם בטיקטוק
(צילום: פרטי, מתוך הטיקטוק)

קראו גם:

לסאסי מצטרפים גם מעריצים של עופרי שמעולם לא פגשו אותה, שתיים מהן אף גייסו כסף על מנת לממן הגברה יקרה כדי שעופרי לא תפספס את המסרים החשובים שהם מנסים להעביר אליה.

החברה הטובה לא נשארת בבית
(צילום: פרטי)

"היו כאילו שטענו שהיא הפעילה נוהל יציאה אבל זה לא נכון, אני מרגישה שהיא שם עד הגמר", מסכמת חברתה. ואנחנו מאחלים לה הצלחה!