בלי להתלבט: כלל השופטים ב'הכוכב הבא' (עונה 9) בחרו אמש (ב') להעביר ישירות את כפיר צפריר, תושב ראשל"צ לנבחרת. "נצרתם לי רגע בחיים", אמר צפריר במעמד. ביום שבת צפריר ישתתף בדו קרב הראשון בתכנית.
3 צפייה בגלריה
צפריר וקרוז
צפריר וקרוז
צפריר וקרוז. "זה היה כל כך חשוב לי"
(צילום מסך הכוכב הבא, עונה 9)

צפריר שכבש את השופטים לאחר ששר שיר ראפ "סרט פשע" שכתב על חייו בשכונת פג'ר, שר אמש את השיר "אש", שיר אחרון באלבום שלו שהפיק יחד עם גיא קושנירסקי. את השיר הוא הקדיש לדניאל קרוז, נער ממוצא פיליפיני שהגיע יחד עמו לאודישן, הוא ומשפחתו מועמדים לגירוש. צפריר מלווה אותו בשנתיים האחרונות בהפגנות ובהופעות.

("אש". כפיר צפריר. מתוך הכוכב הבא (עונה 9))

"בפעם שעברה הייתי מוטרד, כי התחלת וטרקת אותי", אמר לו רן דנקר בסיום האודישן, "היה בזה אמת וכוח, אתה אמן וראוי וצריך להיות בעונה". איתי לוי הוסיף: "מאוד חשוב שאדם כמוך יקבל את הבמה הזו. יש פה שליחות".
"זה היה כל כך חשוב לי, אחרי כל כך הרבה פעמים שטרקו לנו את הדלת", אמר לקרוז לאחר שסיים את האודישן והתקבל לנבחרת, "אני כל כך שמח שאלוהים נתן לי את הזכות להראות כמה הישראלים הכי יפים שיש".

3 צפייה בגלריה
כפיר צפריר.
כפיר צפריר.
כפיר צפריר. "נצרתם לי רגע בחיים"
(צילום מסך הכוכב הבא, עונה 9)
3 צפייה בגלריה
כפיר צפריר.
כפיר צפריר.
כפיר צפריר. "זה היה כל כך חשוב לי"
(צילום מסך הכוכב הבא, עונה 9)

צפריר כתב בעמוד בפייסבוק שלו לאחר שידור התכנית: "את השיר 'אש' יצרתי מכל הלב. יצא ורצה הגורל להפגיש ביני לבין דניאל קרוז. הרגשתי שהנער הזה מסמל את ה אש הטהורה הזאת שבוערת בתוכנו להגשים את עצמנו. רק שבזמן שאני נלחם על עוד שלב ב הכוכב הבא והאחר נלחם לסיים את התואר וכו, דניאל נלחם על הזהות שלו. הוא נלחם על הבסיס הטבעי שאליו נולד וגדל כל חייו, נלחם להתגייס, נלחם להישאר עם חבריו, נלחם להמשיך להגיע לאותו בית הספר, דניאל נלחם על הזכות להיות ישראלי.
קראו גם:
"אני גאה בך דניאלי, אתה כולך ״אש״, הישראלי הכי יפה שיש ואני פה בשבילך תמיד. תודה לכל הנוגעים בדבר, תבורכו. ותודה לכם שלא מפסיקים לרגש אותי כל פעם מחדש".