כבעלי עסק, אתם בטח מרגישים חיבה רבה מאד לקופה הרושמת שלכם. בסופו של דבר, היא המכשיר אשר באמצעותו אתם סוגרים את העסקה מול הלקוח, ויודעים מעבר לכל ספק – אוטוטו נכנס לכם סכום כסף. הצלחתם במה שאתם עושים, אוהבים אתכם, והנה, יש אישור מהלקוחות לכך שאתם אכן אהובים ושווים את הכסף. לא לחינם הצליל של קופה רושמת הפך לאייקוני כל כך.

1 צפייה בגלריה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
(צילום: pixabay)

קופות רושמות רוכשים בחברה מקצועית

לחברת IPAY שירות לקוחות נהדר ומעניק מענה מדויק ללקוחותיה, מעבר לכך, בחברת IPAY מאמינים בכל הלב בקופות רושמות איכותיות וטכנולוגיות, ולכן אנחנו משקיעים מעל ומעבר, כדי לייצר בעבורכם ובעבור העסק שלכם קופה רושמת מקצועית, אשר משלבת בתוכה את מיטב הטכנולוגיה העכשווית עם כל הפיצ'רים שבעל עסק צריך. מה זה אומר? בעבר, קופה שכזו הייתה מכשיר מוגבל יחסית, שניפק קבלות וערך את התיעוד השוטף שהעסק זקוק לו, לטובת רשויות המס בהמשך הדרך. כיום, כמו כל מכשיר טכנולוגי, התקדמנו הלאה והאפשרויות כמעט בלתי מוגבלות. חברת קסיו המפורסמת, אשר אחראית למגוון מוצרים טכנולוגיים ומזוהה עם איכות חסרת פשרות, תחכום ושכלול, מאפשרת לכם לגייס את הטכנולוגיה לטובת העסק שלכם, אפילו במכשיר יחסית פשוט כמו קופה רושמת. אתם יכולים לעקוב אחרי התשלומים שנכנסים לעסק בכל צורות התשלום, ממזומן ועד כרטיסי אשראי. אתם יכולים לחבר את הקופה למחסן ובכך לעקוב אחר המלאי בבית העסק שלכם.. אתם יכולים לעשות בכך שימוש במעקב אחר הסטוקים הקיימים במחסן ולוותר על ספירה ידנית ארוכה ומעיקה, אתם יכולים אף להשתמש בקופה כשעון נוכחות בעבור העובדים שלכם, אשר יזדהו בתחילת כל משמרת ובסוף כל משמרת. בקיצור, כמו שאתם מבינים, האפשרויות הן אינסופיות, וכל מה שאתם צריכים לעשות זה לבחור.

מה עוד ניתן לבדוק עם קופה רושמת?

מעקב אחר המצב הפיננסי של בית העסק שלכם זה עניין חשוב מאין כמוהו. קודם כל, אתם יכולים לקבל תמונת מצב מלאה ומדויקת של סך כל העסקות שעשיתם באותו היום, לדעת אם אתם במצב טוב עם המאזן ואם הרווחתם כסף היום וכמה. שנית, אתם נהנים ממעקב מדויק להפליא שישרת אתכם כאשר תצטרכו להגיש דו"חות מס, עניין מורכב מאין כמוהו ומעט מפחיד, אשר כל בעל עסק מעט חושש ממנו ומפאשלות אפשריות. אז מה עושים? בוחרים בקפידה את הקופה שתשרת אתכם כך שתעמוד לצדכם ותתן תמורה מלאה לכסף שלכם. אתם מוזמנים ליהנות מהשקט הנפשי שחשוב לכם כל כך, להיות עם האצבע על הדופק, ולדעת שפשוט אין מקום לפספוסים. הטכנולוגיה שמחה לעזור לכם במקרה כזה, כאשר לשמחתנו בשנים האחרונות נרשמו אי אלו פריצות דרך בנושא. אז אם ככה, אין ממה מה להתלבט. ותרו על קופה מהדור הישן שהציעה מספר מועט ביותר של פונקציות, הכניסו את העתיד לעסק שלכם ותנו לקופה שלכם לעבוד בשבילכם. מילה שלנו – לא תצטערו על כך לרגע. בהבטחה.