כמעט חצי קילו! זה המשקל של קרואסון הענק של מסעדת "פאו וואו" בראשון לציון. זה התחיל בתור גימיק, מנה מיוחדת לכבוד יום הקרואסון הבינלאומי (כן, יש דבר כזה) והלקוחות כל כך התלהבו, שבמסעדה החליטו להכניס את הפצצה הזו לתפריט. תראו בעצמכם.
2 צפייה בגלריה
הקרואסון הענק. צחי היה המום
הקרואסון הענק. צחי היה המום
הקרואסון הענק. צחי היה המום
(צילום: צחי אוכל את ישראל)

בדיוק כשנדמה היה שכבר אי אפשר לחדש כלום בעולם הקינוחים, מסעדת פאו וואו בראשון לציון הצליחה להפתיע. מנה קלאסית הפכה למשהו אחר לגמרי.
החגיגה התחילה ב-30 בינואר, כאשר לכבוד יום הקרואסון השיקה המסעדה "ליין קרואסונים ענקיים" במילויים מפנקים, ומה שהתחיל כגימיק הפך להיסטריה והיסטוריה.

קראו גם:

"זה התחיל לכבוד יום הקוראסון אבל תפס ממש חזק", מסביר בעלי פאו וואו, שי ביטר ומסביר: "יש לי חבר טוב שהוא אופה מצוין, לב רקטוב, והוא מייצר לנו במיוחד את הקרואסונים, שבלי קשר למילוי שלהם הם גם ממש טעימים, מלאים בחמאה וטריים".

2 צפייה בגלריה
הקרואסון הענק
הקרואסון הענק
זה לא נדמה לכם, הוא באמת ענק!
(צילום: צחי אוכל את ישראל)

אנשים מצליחים לסיים את המנה הזאת?
"הם במשקל של כמעט חצי קילו, מאוד גדולים", צוחק ביטר. "כבר היה לנו שולחן של חמישה אנשים שארזנו לנו את מה שנשאר הביתה. כל יום נגמר המלאי לפני הסגירה, אנשים ממש אוהבים את זה. התכנון היה לכבוד יום הקרואסונים אבל זה כל כך אהוב שנמשיך עם זה".
אפילו בלוגר האוכל האהוב "צחי אוכל את ישראל" התאהב במנה המיוחדת הזאת, והעלה סרטון שרק הלהיב את הקהל. צפו:

אז מה יש בתוך הקרואסון הגוליברי הזה?
את הקוראסון מגישים על מגש גדול, אפשר לבחור בין מילוי נוסטלגי של קרם פטיסייטר, קרם מסקרפונה, תותים טריים ונוטלה או לחגוג עם מילוי שוקולד, בננות מקורמלות ושוקולד לבן. מדובר בקוראסון שיירינג ענק, במשקל של 450 גרם. התענוג הזה יעלה לכם 137 שקל, והרבה מאוד קלוריות. אבל שווה!
מסעדת פאוו וואו (Pow Wow): רוטשילד 62, ראשון לציון