אז איך מוציאים ראשונית ללא הפסקה מראשון?
עדי זהר, רגע אחרי הטיסה
(צילום פרטי)
חייבת לציין שזו משימה לא פשוטה ואפילו מורכבת. אבל אם מבטיחים לי טיסה בשמי הארץ ומדגישים שנעבור מעל חוף ראשון, המשימה הופכת לקלה קצת יותר.
קראו גם:
לפני כמה ימים התקשר אליי אלי נאמן, פעיל חברתי בעירנו דרך סיעת "מרצ", שהוא גם טייס חובב בזמנו הפנוי, והציע לי טיסה בשמי הארץ ביום שישי בבוקר - משדה התעופה בהרצליה ועד נמל אשדוד וחזרה.
חוף ראשון ממעוף הציפור
(צילום פרטי)
אלי הדגיש שאזכה לראות את חוף ראשון האהוב עליי ממעוף הציפור.
כמובן, קפצתי על ההזמנה וב-8:00 בבוקר ביום שישי (טוב, נו איחרתי לו) יצאנו לדרך.
הגענו לשדה התעופה בהרצליה ואחרי בדיקות של תעודות מזהות ושאלות לגבי המשקל שלי (הסברתי לאלי שאם יגלה אצטרך להרוג אותו), התיישבתי במטוס קטן וחמוד דו מושבי, בעוד אלי עורך בדיקות של שמן, מים ועוד כמה דברים שלא קלטתי (הייתי עסוקה בצילומי סלפי).
מפה לשם חגרנו חגורות והמראנו.
סלפי עם אלי נאמן בגובה 1,200 מטר
(צילום פרטי)
אין מה להגיד שלא נאמר, ישראל הרבה יותר יפה מלמעלה.
מי הים צלולים, גם באזור המרכז יש הרבה דשא, ירוק ומרחבים ואני בכלל הייתי עסוקה בלבדוק באיזה אזורים יש הכי הרבה בריכות (בית עובד וכפר שמריהו למתעניינים).
גם ראשון שלנו, אותה עברנו דרך הים וסטינו ליס פלאנט ומשם דרומה עד אשדוד, נראית שקטה ושלווה מגובה 1,200 מטר.
גיליתי שכשטסים שלא בדרך הים עדיף שלא להיות רגישים כי התנודות לא קלות בכלל. טוב שהייתי על בטן ריקה.
בסך הכל זו הייתה חוויה בהחלט מהנה והזמן עבר לי כל כך מהר שלא האמנתי שנחתנו חזרה.
אפילו סיימנו ב"הבאנו שלום עליכם". לא באמת.
במילה אחת: תענוג! ותודה לאלי שסבל אותי טיסה שלמה.