ראשון לציון אירחה השבוע משחקי הגמר של אליפות התיכוניים בכדוריד לשנת הלימודים תשפ”ג. קבוצת הבנים של תיכון העמית בראשון לציון שיחקה נגד קבוצת הבנים של קציר חולון, שחזור מדויק של הגמר בשנה שעברה. הקפטן, יואב פלח, נבחר לשחקן מצטיין והוביל את הקבוצה, שניצחה גם הפעם בתוצאה 40:32. קבוצת העמית ניצחה עם גביע שני ברציפות, מספר 20 מאז ומעולם והרביעי בעשור האחרון.
באשר לבנות, קבוצת התלמידות של "קציר" מחולון שיחקה נגד נבחרת רוטברג מרמת השרון, ניצחה אותה בתוצאה 34:26 וזכתה בגביע עשירי בתולדות בית הספר ואלופי התלמידים. לשחקנית המצטיינת נבחרה מישל בוחטיארוב מ'קציר', שקיבלה גביע מידי המפמ”ר והממונה על החינוך הגופני, גיא דגן, וסמנכ”לית ומנהלת המחלקה לאירועי ספורט של התאחדות הספורט לבתי הספר, מיטל אנקונה.

1 צפייה בגלריה
נבחרת 'העמית'. הישג אדיר
נבחרת 'העמית'. הישג אדיר
נבחרת 'העמית'. הישג אדיר
(ארז עוזיר)

הנהלת תיכון העמית בראשון לציון בירכה על הזכייה ומסרה: "גאים בנציגות שלנו על הדרך הנהדרת, ההשקעה וההצלחה". גם ראש העירייה רז קינסטליך נשמע נלהב מההישג ואמר: "היה משחק אדיר, הוכחתם רוח ספורטיבית ובעיקר סיפקתם המון רגעי גאווה, אני שמח בשבילכם ומברך אתכם בשם כל העיר על ההישג האדיר".
מצד היריבים מחולון, מנהל הנבחרת ורכז חינוך גופני ב'קציר' חולון, יובל קוז'יקרו סיכם: "הבנות רשמו הישג ענק לאחר שבמחצית הראשונה היו בפיגור גדול, הצליחו להפוך את הקערה ולנצח. אחד הגמרים המוזרים שהשתתפנו בהם, אבל כנראה זה כוחה של מסורת והצלחנו לזכות בפעם העשירית (!) בליגת העל לתיכונים.

קראו גם:

"לגבי הבנים, ידענו שתיכון העמית פייבוריטים, אבל השחקנים והמאמנים נתנו הכל, עשו הכנה מעולה וזה דרכו של הספורט. כולי תקווה ששנה הבאה נצליח לעלות שלב נוסף. גאים בשחקנים. לסיכום, יום מרגש ומדהים עבר עלינו וכיף לראות את החיבור בין התלמידים והמורים במטרה משותפת - לדחוף אותנו לניצחון".