קרן הריט "אזורים Living" מבית אזורים הכריזה על סיום אכלוס של פרויקט להשכרה לטווח ארוך בשכונת "הרקפות" החדשה בראשון לציון.
2 צפייה בגלריה
נוי ואליאור אוחנה
נוי ואליאור אוחנה
נוי ואליאור אוחנה
(צילום: ניר ירון)
מדובר בפרויקט הראשון בעיר של שכירות ארוכת טווח. כ-30% מתושבי העיר גרים בשכירות ועל כן העיר מהווה פוטנציאל רב לפרויקטים של שכירות ארוכת טווח.
קראו גם:
הפרויקט כולל 2 מגדלים בגובה 24 קומות, בהם 216 יחידות דיור שאוכלסו כולן. תמהיל הדירות בפרויקט רחב, וכולל דירות בנות 3, 4 ו- 5 חדרים וכן דירות דופלקס גג.
2 צפייה בגלריה
נוי ואליאור אוחנה עם רז קינסטליך
נוי ואליאור אוחנה עם רז קינסטליך
נוי ואליאור אוחנה עם רז קינסטליך
(צילום: ניר ירון)
כל הדירות בפרויקט מוצעות להשכרה לטווח של עד 10 שנים החל ממחיר של 3,920 שקל לחודש. מדובר בפרויקט במיקום אסטרטגי ונגיש, בשכונה חדשה ומודרנית, מלאת שטחים ירוקים, מבני ציבור, חינוך ופנאי.
25% מהדירות יושכרו במחיר מופחת של כ-20% ממחיר דירה בשוק החופשי. כיום דיירים חדשים שיהיו מעוניינים להשכיר בפרויקט, ייכנסו לרשימת המתנה.
הייחוד של הפרויקט הוא שהמתחם נבנה בצורת Multi Family, וכל דיירי הפרויקט בכל הבניינים נהנים ממועדוני הדיירים, ביניהם קליניקה, חדר משחקים, חדר חוגים, חדר חברת ניהול, חדר כושר, מועדון דיירים ועוד.
נוי ואליאור אוחנה, זוג צעיר השוכר דירת 3 חדרים בפרויקט ה"רקפות": "נכנסנו לפרויקט בקיץ האחרון, בכל המעבר והכניסה לדירה ליוו אותנו אנשי צוות מדהימים עם ים של סבלנות.
"הדירה מהממת ומותאמת לצרכים שלנו עד שלפעמים לא בא לנו לצאת מהבית. כמובן שגם כל ה-facility שהבניין מציע שינה לנו לטובה את רמת החיים (התחלנו להתאמן בחדר כושר לפחות פעמיים בשבוע!). בגדול , אנחנו שמחים על ההזדמנות להצטרף לפרויקט , אין ספק שזה נותן תחושת ביטחון לטווח הארוך!".