חברת אחים דוניץ פתחה דירה חדשה לדוגמה בפרויקט דוניץ בקריית האמנים בראשון לציון.
מדובר בדירת 4 חדרים בשטח 108 מ"ר עם מרפסת בשטח 12 מ"ר במגדל השישי בפרויקט, הנמצא לקראת קבלת טופס 4 ואכלוס.
2 צפייה בגלריה
דירה לדוגמה בקריית האמנים
דירה לדוגמה בקריית האמנים
דירה לדוגמה בקריית האמנים
(צילום: אביה אלתר סובלמן)
הפרויקט כולל 14 מגדלים ובהם כ-1,400 יח"ד. כיום משווק המגדל השביעי ומחיר דירת 4 חדרים הינו החל מ-2.23 מיליון שקל.
קראו גם:
את הדירה לדוגמה עיצבו אביה אלתר סובלמן ומרים רוזנבלום מ-Mars Studio. הן מספרות כי בעיצוב הפנים של הדירה היו מספר עקרונות מנחים חשובים: "ביקשנו לעצב דירה מזמינה ונעימה, ויחד עם זאת אלגנטית ומוקפדת. עשינו שימוש בצבעים בהירים ורכים המייצרים תחושת מרחב, לצד נגיעות כהות המסבות מראה יוקרתי ומודרני.
"הצבע הוורוד אשר מסמל חיוביות ואופטימיות קורץ מכל מיני פינות, ובנגיעותיו הקטנות משדרג ומוסיף טאצ' לחלל".
לדברי נסים אחיעזרא, מנכ"ל אחים דוניץ, "למרות שבקורונה חל גידול בשימוש באמצעים דיגיטליים בתהליך מכירת הדירה, הדירה לדוגמא עדיין נותרה כלי עזר מכירתי חשוב שמסייע במאמצי השיווק. היא מאפשרת לרוכשים להתרשם במו עיניהם מחוויית המגורים בדירה שאותה הם שוקלים לרכוש, וזה מסייע לרבים לקבל ביטחון לסגור את העסקה".
2 צפייה בגלריה
פרויקט פינוי בינוי בקריית האמנים
פרויקט פינוי בינוי בקריית האמנים
פרויקט פינוי בינוי בקריית האמנים
(צילום: דוניץ)
פרויקט קריית האמנים הוא אחד הפרויקטים הגדולים מסוג בינוי פינוי. מדובר על חמישה בנייני רכבת ומספר בניינים נמוכים הכוללים 276 יח"ד שניבנו בשנות ה-50 וה-60 של המאה הקודמת, ללא מעלית ללא חניון וממדים.
במסגרת הפרויקט, שתוכנן על ידי משרד פייגין אדריכלים, החברה מקימה כ-1,400 יח"ד ב-14 מגדלים מפוארים בני 19-31 קומות, הכוללים בין היתר, חניונים תת קרקעיים, לובי יוקרתי, שלוש מעליות חדישות ועוד.
פרויקט קריית האמנים הוא הראשון בארץ מסוג בינוי פינוי. במסגרת המודל הזה קודם בונים את המגדל החדש, אחר כך מעבירים אליו את הדיירים מהבניין הישן ורק לאחר מכן הורסים את הישן. כך הדיירים לא צריכים לעבור פעמיים, הם עוברים מיד לדירה בבניין החדש בשכונה וזו כבר דירתם הקבועה.