במסגרת תמיכתה בהפגנות נגד ההפיכה המשפטית, המנחה פאולה רוזנברג התקוממה על החלטות הממשלה ובפוסט נוקב וחריף היא תקפה את מוסד הרבנות: "מדינת ישראל חייבת להפסיק לגזול את החופש האישי שלנו".
3 צפייה בגלריה
פאולה רוזנברג
פאולה רוזנברג
פאולה רוזנברג
(צילום: שי פרנקו, יח"צ)
"החל מהיום, אני מתכוונת לחנך את בנותיי שלא להתחתן בשום סוג של נישואין אזרחיים או דתיים כל עוד הן מתגוררות במדינת ישראל", הצהירה רוזנברג בפוסט שעלה בעמוד הפייסבוק שלה, "עד שתבוצע כאן רפורמה דחופה בדיני אישות. אני מתכוונת להסביר לבנותיי שלהירשם כנשואה, לא משנה איך התחתנת, במדינת ישראל זו בעצם הסכמה מודעת להיות כבולה לטוב ליבו או מזגו הרע חלילה של בן זוגך במידה ותרצי להיפרד ממנו".

3 צפייה בגלריה
פאולה בחתונה עם לאון
פאולה בחתונה עם לאון
פאולה בחתונה עם לאון
(צילום: אינסטגרם)

"שלא תעזנה בנותיי היקרות, לשנות את הססטוס בתעודת הזהות מרווקה לנשואה, כל עוד הרבנות כופה על נשים יהודיות שרוצות להתגרש לערוך טקס הזוי ומשפיל שהומצא במאה ה-17. אני יודעת כי עברתי אותו".

3 צפייה בגלריה
פאולה רוזנברג
פאולה רוזנברג
פאולה רוזנברג
(צילום מסך: אינסטגרם, קשת 12)

"אנחנו דורשות חופש בחירה אם לדון בעניינים האישיים שלנו בפני שופטים ושופטות אזרחיים או דיינים דתיים, לא מוכנות לתת סמכות להחליט על חיינו לחבורת גברים שנקראים דיינים ומסרבים להעסיק נשים במקצוע שלהם. מדינת ישראל חייבת להפסיק לגזול את החופש האישי שלנו, לא נמשיך להוריד את הראש ולשתוק, כשאתם מפקירים אותנו לסחטנותו או הגינותו של גבר כזה או אחר".

קראו גם:

עוד הוסיפה: "אני מחנכת את בנותיי להתרחק מאנשים שלא מכבדים את הגבולות או הרצונות שלהן, ולכן אלמד אותן שאינטרסים פוליטיים הם השיקול למסירת זכויות נשים לידי הרבנות, ולכן עליהן להימנע בכל דרך אפשרית ממה שעלול להוביל אותן אל מדרגות הרבנות. במציאות המעוותת במדינת ישראל 2023, זכויותיה של אישה מוגנות יותר אם היא ידועה בציבור מאשר אם החליטה להירשם כנשואה, מי מצטרפת אליי להחלטה?".