שוטרי הסיור של תחנת משטרת מודיעין חוו בשעות הלילה המאוחרות שבין יום שלישי לרביעי, ערב חג שני של פסח, אירוע חריג במיוחד, במהלכו פגע גנב רכב בניידת סיור שהוצבה במחסום באחד הכבישים בכניסה לעיר.
2 צפייה בגלריה
משטרה, ניידת משטרה לילה, דוחות תנועה
משטרה, ניידת משטרה לילה, דוחות תנועה
הגנב ניגח ניידת משטרה
(צילום: דוברות המשטרה)
האירוע התרחש לאחר ששוטרי התחנה המקומית נקראו לסייע למרדף שניהלו שוטרי מרחב שפלה אחרי נהג רכב שגנב רכב פרטי מראשון לציון, ועל פי הדיווחים ברשת הקשר המשטרתית, עשה את דרכו לעבר אחד מהמחסומים הסמוכים למודיעין, במטרה לברוח משם אל שטחי הרשות הפלסטינית.
בהוראת פיקוד התחנה המקומית, הציבו שוטרי הסיור מחסום באחד הצירים הראשיים הסמוכים למודיעין, ובשלב מסוים הבחינו בחשוד הנוסע ברכב הגנוב.
למרות שהבחין במחסום שהוצב על הכביש בנתיב נסיעתו, נהג הרכב לא עצר, אלא המשיך בנסיעה, ואף ניגח את הניידת, מה שהביא בסופו של דבר למעצרו בידי השוטרים.
לאחר שהוא נאזק והועבר לתחנת המשטרה המקומית, התברר כי מדובר בצעיר בן 19, תושב אחד הכפרים הפלסטינים ביהודה ושומרון, ואתמול (רביעי) בבוקר, הוא הובא בפני שופט תורן בבית משפט השלום בראשון לציון, שם הוארך מעצרו בשלושה ימים.

2 צפייה בגלריה
מחסום משטרתי
מחסום משטרתי
מחסום משטרתי
(צילום המחשה: דוברות המשטרה)

בהתאם לממצאי החקירה, המתנהלת בימים אלה, יוחלט באילו סעיפים יואשם גנב הרכב.

קראו גם:

השוטרים שחוו את אירוע ניגוח הניידת זכו למספר שעות של מנוחה, בסיומה שבו לעבודתם, בין השאר על מנת להמשיך ולקחת חלק במאמץ הגדול שמשקיעה תחנת המשטרה המקומית באיתור ומעצר של גנבי רכב משכונות העיר, ואזורים סמוכים אחרים.