בדרך לדרך חדשה: עם תחילתו של שבוע חדש מתבשרים תושבי ראשון לציון על תחילתן של עבודות על מחלף צפון נחלת יהודה. המחלף, שעתיד להקל על הגודש ביציאה מהעיר, יחבר את שכונת נחלת יהודה לכביש 4.
2 צפייה בגלריה
כביש 4
כביש 4
כביש 4
(צילום: עיריית ראשון )
כזכור, בחודש מאי האחרון נפתח נתיב נוסף בכביש 4 עד מחלף סיירים. המחלף החדש עתיד להפחית משמעותית את העומס בעלייה לכביש 4 מכיוון רחוב ז'בוטינסקי, ויאפשר כניסה ויציאה מהעיר, משכונת נחלת יהודה (דרך המכבים, כביש 412).
קראו עוד >>>
כחלק מהעבודות תושלם סלילת רחוב יצחק שניר, שיהווה המשך של שדרות היובל. העבודות, שהחלו בשבוע שעבר, צפויות להסתיים בדצמבר 2023.
עוד במסגרת הפרויקט: העלייה לחולון מכביש 4 תיהרס, ותעבור דרומה כך שיהיה חיבור גם לכביש 4 צפון, למי שיגיע מכבישי הגישה מדרך המכבים (כביש 412) או דרך שכונת נחלת יהודה. בסמוך למחלף עתיד לעבור הקו הירוק של הרכבת הקלה.
2 צפייה בגלריה
תחילתן של העבודות להקמת המחלף
תחילתן של העבודות להקמת המחלף
תחילתן של העבודות להקמת המחלף
(צילום: עיריית ראשון לציון)
"המחלף החדש הוא חלק ממהפכת התחבורה בעיר", מסביר ראש העירייה, אז קינסטליך, "אנו פועלים לשפר את המצב על מנת להתנייד בעיר בקלות ולתת מענה לגידול האוכלוסייה".
ניסים פרץ, מנכ"ל חברת נתיבי ישראל: "בפרויקט הושקעו למעלה מ- 200 מיליון שקל במסגרתו ישודרג המחלף הקיים, יוקמו שבילי אופניים, יינתן דגש על פיתוח סביבתי, תאורה חדשנית, גשרי שילוט ותמרור, וטיפול בהעתקת תשתיות שונות".
לכל העדכונים - חדשות ראשון לציון