זוגות רבים מתווכחים על מצב הבית, אבל בדירה אחת בעיר, הוויכוח כמעט עלה בחיי אדם.
2 צפייה בגלריה
די לאלימות נגד נשים
די לאלימות נגד נשים
אירוע מפחיד של אלימות במשפחה
(צילום להמחשה: שאטרסטוק)
תושב העיר שב לביתו בגילופין לאחר יום עבודה, לא אהב את מצב הניקיון של הדירה והחל לתקוף את זוגתו ולאיים עליה. האיש הטיח בה שהבית מריח כמו דיר חזירים ומלא בזבל. הוא החל לתקוף אותה פיזית, להרוס דברים בבית ובשלב מסוים איים עליה כי יגרור אותה לאמבט ושם ישפוך עליה חומצה.
האישה מיהרה להזעיק את המשטרה והשוטרים מיד הבחינו כי האיש שיכור. במקום לנסות להרגיע את הרוחות האיש שאל את השוטרים מה דעתם על מצב הדירה והריח בדירה וכלל לא התעניין בהאשמות החמורות נגדו. בתחנת המשטרה הודתה בת הזוג כי אין זו הפעם הראשונה שהוא תוקף אותה - למשטרה נודע כי בעבר הבעל כבר הורשע פעמיים בעבירות אלימות נגד בת זוגו, בכל פעם נגזרו עליו חודשי מאסר ארוכים, אך נראה כי ברגע שהשתחרר מהכלא האישה שבה לזרועותיו.

קראו גם:

האיש נחשד באיום תקיפה והיזק לרכוש ולאור הממצאים השופט החליט להאריך את מעצרו ובהמשך הוא שוחרר למעצר בית ונאסר עליו להתקרב למתלוננת.

2 צפייה בגלריה
רילי פרי
רילי פרי
רילי פרי
(צילום: מתוך הפייסבוק)

רק בשבוע שעבר, בבוקר יום שישי, נרצחה רילי פרי (55) גרושה ואם ל-3, בדירתה ברחוב רמז בעיר עיר. פרי ז"ל התמודדה עם סכסוך גירושים ארוך עם בן זוגה לשעבר, בין היתר הוציאה נגדו צווי הרחקה, ובעבר נפתחו שני תיקים במשטרה עקב אירועי אלימות בין השניים, שנסגרו מאוחר יותר.
על פי החשד, בשעות הבוקר המוקדמות הגיע הגרוש, משה פרי, לדירה בה התגוררה רילי ז"ל עם בנם המשותף. היה זה יום הולדתה של רילי, ובין השניים פרץ ויכוח אותו שמעו גם דיירי הבניין. עוברי אורח שמעו את זעקותיה לאחר שפתחה את חלון הסלון, וצעקה שמנסים לרצוח אותה. כאשר כוחות החירום הגיעו כבר היה מאוחר מדי, אך שכנתה הנחרדתה אמרה ל"מיינט ראשון": "עמוק בלב תמיד פחדתי שזה יקרה לה".