תושב ראשון לציון נהג להיפגש מדי שבת בצהריים עם קבוצת אנשים, שאת רובם כלל לא הכיר, ולשחק עימם שש‑בש בגן הציבורי הקרוב לביתו. לטענתו, חלק מהמשחקים גם היו על סכומי כסף, אלא שבחודשים האחרונים החליט לא להגיע יותר למשחקים, וכתוצאה מכך הוא החל לסבול מרדיפה של אחד מהשחקנים, שדרש ממנו לחזור לשחק.
1 צפייה בגלריה
דרש שיחזור לשחק שש-בש
דרש שיחזור לשחק שש-בש
דרש שיחזור לשחק שש-בש
(צילום אילוסטרציה: Shutterstock)
תחביב של צעיר מקומי הפך בחודשים האחרונים לסיוט עבורו, כך הוא מתאר בבקשה שהגיש לאחרונה לבית משפט השלום בעיר. לטענתו, במהלך השנה האחרונה הוא החל לרדת לגינה ציבורית שנמצאת בקרבת ביתו במרכז העיר, שם הכיר חבורת אנשים שנהגה לשחק שש‑בש.
מאחר שמדובר במשחק שאותו הוא אוהב מאוד, החל הצעיר לפקוד את הגינה הציבורית מדי שבת, והפך להיות אחד מחברי הקבוצה. לדבריו, פעמים רבות המשחקים עלו רמה והוא היה נוהג לשחק על סכומי כסף משתנים שנעו בין 100 ל־300 שקלים, כשבסופו של טורניר היה אפשר להרוויח גם למעלה מ־1,000 שקלים.
בחודשים האחרונים החליט הצעיר להימנע מלהגיע למשחקים, מאחר שהוא חש תחושה של מיצוי, אך הוא לא תיאר לעצמו שזה יגיע למצב שבו הוא נאלץ להדוף לחץ מצידו של אחד החברים בקבוצה.
לדבריו, כעבור חודש שלא הגיע לגינה, יצר איתו קשר אותו חבר קבוצה וביקש לדעת למה הוא כבר לא מגיע.
לטענת הצעיר, למרות שהסביר באריכות שהוא הגיע לתחושת מיצוי, השותף למשחקים לא קיבל זאת ואמר כי הם חבורה סגורה וכל אחד שעוזב פוגע באיזון, וכל עוד לא מגייסים שחקן חדש הוא צריך להגיע. לטענתו, הוא המשיך לשלוח אליו הודעות ולהתקשר גם בשעות מאוחרות של הלילה.
בעקבות כך הגיש הצעיר בקשה לבית המשפט בדרישה להורות לשחקן להפסיק ליצור קשר ולהתרחק ממנו לאלתר.
כל העדכונים - חדשות ראשון לציון