יום ראשון השבוע היה יום גדוש בחדשות לאחר הפיגוע הקשה בכניסה להר הבית ואירוע הדקירה ביפו, אולם עבור נער בן 13 מראשון לציון, החדשות ששמע באותו היום הפכו למאיימות יותר בעקבות מה שעבר.
"זה היה ביום ראשון לקראת השעה שבע בערב", משחזרת אמו של הנער. "הבן שלי חבר בפרלמנט הנוער ולאחר סיום הפעילות הוא החל בצעידה חזרה מכיוון הסקייטפארק לעבר הבית שלנו. מדובר במסלול הליכה מרכזי של כמה מאות מטרים סך הכל. בשלב כלשהו, כך הוא מספר, באיזור קצת יותר חשוך עצר לידו רכב טרנזיט של אלטע זאכן והיושבים ברכב התחילו לצעוק עליו ולקלל אותו בערבית, קללות מאוד קשות כמו 'איבן אל שרמיט' ו'כאלב'. הבן שלי המשיך ללכת והגביר את המהירות, אבל הם נסעו אחריו והמשיכו לצעוק ואחד מהם אפילו ניסה לצאת אליו".
1 צפייה בגלריה
אלימות כלפי ילדים
אלימות כלפי ילדים
"התקשר מבוהל וצרח בבכי שמנסים לפגוע בו"
(צילום המחשה: shutterstock)
קראו גם:
לדברי האם, בנה החל לברוח, ותוך כדי חייג אליה, "הוא התקשר אליי כולו מבוהל וצרח בבכי שמנסים לפגוע בו. במקביל לשיחה איתו לקחתי את הנייד של בעלי והתקשרתי למשטרה". תוך כדי השיחה עם המוקד המשטרתי האם מיהרה לרדת לרחוב שם פגשה בבנה המבוהל, "הם ביקשו שנבוא להגיש תלונה. אמרתי להם שהבן שלי כבר נמצא לידי בריא ושלם, אבל שכדאי שהם ייצאו החוצה לסיור כי יש רכב בחוץ שעלול לסכן אחרים. העברנו את כל הפרטים המזהים והם יצאו לסיור.
"אם הבן שלי לא היה מגלה תושייה ובורח אני לא רוצה לחשוב מה היה קורה ומה היה קורה אם זה היה ילד קטן. הבן שלי עכשיו בסדר, ישבנו איתו ותמכנו בו. גם חברים שלו באו לדבר איתו כדי לחזק אותו, אבל אני חושבת שבימים מתוחים צריך להגביר את הנוכחות המשטרתית בעיר".
מהמשטרה נמסר: "ניידת סרקה את כל האיזור אבל הרכב לא אותר". במשטרה הסבירו כי מאחר ולא הוגשה תלונה לא נפתחה חקירה.
כל העדכונים - חדשות ראשון לציון