בשורה טובה לסטודנטים של המכללה למנהל, וגם לכל מי שנוסע ליס פלאנט: חברת אגד השיקה קו אוטובוס חדש, מספר 228, המשמש כקו מהיר ומחבר בין לוד לראשון לציון.
2 צפייה בגלריה
מתחם יס פלאנט. לטובת המבלים
מתחם יס פלאנט. לטובת המבלים
מתחם יס פלאנט. לטובת המבלים
(צילום: יריב כץ)
הקו החדש נוסע על הצירים הראשיים במסלול לוד, רמלה, כביש 431 וראשון לציון, כאשר בראשון לציון יש לו 4 תחנות, עזריאלי ראשונים, המכללה למנהל, אזור התעשייה ראשון מערב ומתחם יס פלאנט.
הבחירה במוקדים אלו אינם מקרית, כיון שהקו נועד להקל על סטודנטים, מבלים ועובדים שמגיעים מחוץ לראשון לציון. הקו יפעל משעות הבוקר ועד שעות הלילה כאשר בכל שעה עגולה יצאו 3 אוטובוסים.
ראש עיריית לוד, יאיר רביבו, ברך על המהלך וסיפר כי מטרת הקו היא אומנם לסייע לתושבים מחוץ לראשון לציון, אך אין ספק כי העסקים המקומיים יהנו מהתנועה המוגברת ולמעשה הקו הושק רק לאחר שהתקיים סקר שגילה כי ראשון לציון היא העיר המרכזית המועדפת על תושבים מערים קטנות סמוכות.

2 צפייה בגלריה
המכללה למנהל. בשורה טובה לסטודנטים
המכללה למנהל. בשורה טובה לסטודנטים
המכללה למנהל. בשורה טובה לסטודנטים
(צילום: אבי מועלם)

זוהי בשורת ענק לתושבי לוד אשר רבים מהם עובדים לפרנסתם בראשון לציון הסמוכה, מבלים בה בכל שעות היממה ורוצים להגיע אליה לכל סידור אישי וכדומה. מסקר שערכנו עלה כי ראשל"צ היא העיר המועדפת על התושבים, יותר מתל אביב, בכל הקשור לעבודה, בילוי וקניות. הקו יהיה זמין ונגיש, מהיר במסלולו ויעניק לתושבים ציר תחבורה חדש ויעיל. אני מודה למשרד התחבורה וחברת אגד שנעתרו לבקשתי", אמר רביבו.

קראו גם:

במקביל, גם תושבי ראשון לציון יוכלו להיעזר בקו על מנת להגיע לאזור נתב"ג, אזור התעשייה אייר פורט סיטי ואזורי תעסוקה מרוחקים יותר.