מורה למתמטיקה מראשון לציון צולמה בעירום ובניגוד לרצונה על ידי בן זוגה שניסה לפגוע בה. מתוך חשש שתמונות העירום יסתובבו בחוץ ויופצו בציבור היא הגישה תלונה במשטרה נגד בן זוגה לשעבר. בשבוע שעבר הוגש נגדו כתב אישום והוא שוהה במעצר בית.
1 צפייה בגלריה
למה נלקח הטלפון הסלולרי?
למה נלקח הטלפון הסלולרי?
צילם ללא ידיעתה
(צילום המחשה: Shutterstock)
קראו גם:
תושבת העיר, אישה בשנות ה־40 לחייה העובדת בתור מורה למתמטיקה, נמצאת בימים אלו במאבק משפטי נגד בן זוגה לשעבר שניסה לפגוע בה בעקבות ריב סוער שהיה ביניהם.
לפני כחודשיים, שהו השניים בדירתה של האישה והיא הטיחה בו האשמות על כך שהוא בוגד בה. הגבר שנמצא במערכת יחסים עם האישה בשלוש השנים האחרונות ניסה להתגונן ולהדוף את הטענות, אך בתוך זמן קצר הוויכוח הפך לקולני והאישה ביקשה ממנו לעזוב את הבית ולסיים עימו את מערכת היחסים.
בשלב זה לקח הגבר פטיש והחל לרסק את כונן המחשב שלה, עליו נמצא כל חומר הלימוד שאותו היא אמורה להעביר לתלמידים. האישה שראתה כיצד כל עבודתה יורדת לטמיון, החלה לארוז את דבריו של הגבר במזוודה ודרשה ממנו לעזוב את הבית ואף הציבה לו אולטימטום שיעשה זאת עד שהיא תסיים להתקלח.
במקום זאת, נכנס הגבר לחדר האמבטיה והחל לצלם תמונות עירום אינטימיות שלה בעת שהיא מתקלחת. האישה שראתה זאת סטרה לגבר על פניו והוא בתגובה הדף אותה בחוזקה. בעקבות התקרית החמורה, מיהרה האישה לתחנת המשטרה והגישה תלונה נגד הגבר על האלימות שהפגין נגדה וגם על הפגיעה החמורה בפרטיות שלה.
בשבוע שעבר הוגש כתב אישום נגד הגבר בגין פגיעה בפרטיות של המורה וגם בגין איומים. כעת מקווה האישה שתמונות העירום שלה לא ידלפו החוצה ושמה הטוב לא ייפגע.