בניית שכונת הנרקיסים החדשה במזרח ראשון לציון מתקדמת בצעדי ענק, ואם אתם מתכננים לעבור אליה, קבלו בשורה "חמה מהתנור": תהיה לכם פיצרייה ממש ליד הבית. חברת הנדל"ן "אזורים" הודיעה כי נחתם הסכם עם רשת 'פיצה פרגו'.
1 צפייה בגלריה
פיצה
פיצה
פיצה
(המחשה: Shutterstock)
"פיצה פרגו" תשכור במתחם על ציר שדרות ירושלים, שטח של כ- 80 מ"ר לתקופה של 5 שנים. מועד המסירה צפוי להיות בשנת 2023.
קראו גם:
שכונת "נרקיסים" החדשה, הנבנית בימים אלה במקום בו שכן בסיס צריפין, ממוקמת בצידה המזרחי והמתחדש של העיר של ראשון לציון. בשכונה זו, תקים חברת אזורים שישה בנייני מגורים בני 27-9 קומות ובתמהיל דירות משתנה.
חלקה של חברת "אזורים" בשכונת נרקיסים כוללת כ- 2500 מ"ר, המתפרסים על פני שלושה מתחמים שונים. המסחר מלווה רחוב, ומוקם במסגרת 'עירוב שימושים' הכולל בנייני מגורים ושטחי מסחר.
ההסכם עם 'פיצה פרגו' מצטרף לשורת הסכמים נוספים שכבר נחתמו, ובמתחם צפויים להיפתח גם חנות של "עולם הממתקים", מרכול של רשת הסופרמרקטים "סיטי מרקט" ורשת בתי המאפה "חלום יעקב"
דן מור, סמנכ"ל המניבים באזורים: "עסקה זו, לצד עסקאות נוספות שכבר נחתמו, מלמדות על ההתעניינות הגדלה מצד בעלי עסקים לשכור מתחמים בפרויקט, מתוך הבנה שאלו ישרתו את אלפי התושבים שיגורו בשכונה החדשה באופן יומיומי. שכונת נרקיסים מכילה שלושה אזורים מסחר הנמצאים במרחק הליכה זה מזה וישדרגו את חיי הקהילה והפנאי בשכונה".