האם חברי ועד בניין ברחוב רוטשילד ניצלו את תפקידם ורכשו לעצמם חניות ברבע מהמחיר המקובל בשוק? כך טוענים דיירים המתגוררים בבניין בפנייה למפקח על המקרקעין בדרישה לצו מניעה מיידי נגד המהלך.
2 צפייה בגלריה
"מחכים להערכת שמאי". החניה
"מחכים להערכת שמאי". החניה
"מחכים להערכת שמאי". החניה
(צילום: פרטי)
"מדובר על בניין מגורים ברחוב רוטשילד, שיש בו 20 דירות ובנוסף גם חנויות", אומר עו"ד יובל דוד פאר, המייצג את התובעים. "לחלק מבעלי הדירות יש חניה בטאבו ששייכת להם ולחלק מהדיירים אין. לאחרונה, כמה מחברי הוועד העבירו במחטף החלטה להפוך את השטחים המשותפים של הבניין לעוד 13 מקומות חניה". התובעים, כך לדברי עורך דינם, טוענים לזיוף של חתימות דיירים שלכאורה הביעו את הסכמתם למהלך.
קראו גם:
"שלושה מתוך חברי הוועד לא מחזיקים בחניה בטאבו, אבל לאחר שעברה ההחלטה הם רכשו לעצמם מקום חניה בעלות של 25 אלף שקלים בלבד. מדובר ברחוב מרכזי מאוד, המרכזי ביותר בעיר, שלהערכתנו העלות של חניה בו היא לא פחות ממאה אלף שקלים ואנחנו ממתינים להערכת שווי סופית של שמאי.
2 צפייה בגלריה
 עו"ד יובל דוד פאר
 עו"ד יובל דוד פאר
עו"ד יובל דוד פאר
(צילום: פרטי)
"בנוסף, חלק מהחניות החדשות נבנו על מעבר ששימש מקום חניה עבור שני דיירים שרכשו אותם בטאבו, כך שהקמת החניות החדשות פגעה בחניות שלהם, שנרכשו באופן חוקי. בשבוע שעבר הגשנו תביעה למפקח על המקרקעין וכעת אנו מחכים שיקבעו דיון משפטי ולקבל צו מניעה נגד הפעילות של חברי הוועד. אנחנו דורשים שהם ימכרו את החניות במחיר השוק ולא ייקחו אותן לעצמם במחיר של נזיד עדשים".
לטענת בנה של אחת הדיירות, חתימתה של אמו זויפה כדי לאשר את התהליך. כעת, לדבריו, בכוונתו לפנות למשטרה בעניין.
חברי הוועד מסרו בתגובה: "ההחלטה התקבלה באסיפת הדיירים ובחתימתם לפני מספר שנים, הוועד המתין לשלב את הביצוע עם שיפוץ הבניין בחסות עיריית ראשון לציון, לא ברורות לנו הטענות".