במהלך הלילה (בין רביעי לחמישי) הוזעקו כוחות החירום לתחנת רכבת משה דיין בראשון לציון בעקבות דיווח על נער כבן 15 שנפל מקרון רכבת והתחשמל. הנער נכווה ב-80 אחוז מחלקי גופו והוא מאושפז במצב קשה. מתחזקת ההערכה שהסיבה לכך היא תרגיל פארקור שהסתבך.
2 צפייה בגלריה
חוסר במאבטחים ברכבת
חוסר במאבטחים ברכבת
תחנת הרכבת בלילה
(צילום: איילת רוטה)
בני נוער מבוהלים קיבלו הלילה את פניהם של כוחות החירום וההצלה שהובהלו לתחנת הרכבת משה דיין בראשל"צ. במקום אותר נער צעיר שנפל מקרון הרכבת לאחר שהתחשמל.
המשטרה פתחה בחקירה ונסיבות האירוע נבדקות, אך מתחזקת ההערכה שהסיבה שהובילה את הנער לטפס על הקרון, הייתה ניסיון לבצע תרגיל פארקור.
פארקור הינו ספורט אתגרי שפותח בצרפת בשנות ה-90 של המאה הקודמת, והמטרה העיקרית של משתתפיו היא להגיע מנקודה אחת לשנייה דרך מכשולים שונים (גדרות, חומות, עמודים וכדומה). על פי החשד, הנער טיפס על הקטר שחנה במקום לחניית לילה, במטרה ולנסות לבצע תרגיל כלשהו, אך מסיבה לא ידועה אחז בטעות בכבל חשמל, התחשמל ונפל מטה.
חבריו הזעיקו את כוחות החירום, שהעניקו לו בזירה סיוע רפואי ופעולות מצילות חיים. לאחר הטיפול הראשוני בשטח פונה הנער במצב קשה לחדר המיון בבית החולים ספרא לילדים, שם התגלה כי הוא סובל מכוויות ב-80 אחוז מחלקי גופו, בעיקר בחזה ובצוואר.

2 צפייה בגלריה
(תחנת רכבת משה דיין | צילום: עידן גרוס)

הרופאים בבית החולים ספרא המשיכו את הליך הטיפול, וכעת הנער מאושפז בטיפול נמרץ, מורדם ומונשם אך במצב יציב.

קראו גם:

בעקבות האירוע החמור מנסים ברכבת להבין כיצד הוא התרחש. "הילד הזה לא היה אמור להיות שם", מסר ל"מיינט ראשון" גורם רשמי ברכבת והוסיף: "זה שטח מגודר וסגור. יש שם שילוט ברור ואין ספק מה ההנחיות. זה אירוע מאוד חמור שיבדק לעומק, גם על ידי המשטרה וגם על ידי גורמי מקצוע אבל חשוב להבין שזה לא היה צריך לקרות, אסור לטפס על רכבות ובטח שלא להתקרב לקרון חונה".