בעקבות המתקפה האיראנית הוחלט להמשיך את הגבלות פיקוד העורף גם מחר (15.4). לא יתקיימו לימודים, קייטנות וחוגים בראשון לציון. ראש העירייה, רז קינסטליך, קיים הערכת מצב מיוחדת ולהלן ההנחיות וההגבלות.
2 צפייה בגלריה
הערכת מצב מיוחדת בעיריית ראשון לציון
הערכת מצב מיוחדת בעיריית ראשון לציון
הערכת מצב מיוחדת בעיריית ראשון לציון
(צילום: עיריית ראשון לציון)

קראו גם:

"סיימנו כעת הערכת מצב של כלל גורמי ההנהלה הבכירה בעירייה וגורמי הביטחון בעקבות הלילה המתוח והלבן שעברנו כולם. כחלק מההיערכות המתמדת שלנו לשעת חירום, קיימתי היום פגישה עם מפקד מחוז י-ם והמרכז בפיקוד העורף, אל״מ אמיר בן דוד, אל״מ אבי בר, יקל״ר אל״מ יזהר גינתון", הודיע ראש עיריית ראשון לציון, רז קינסטליך והוסיף כי, "בפגישה הציג מפקד המחוז סקירה אודות המצב הבטחוני, שיבח את ההיערכות העירונית לחירום ושיתף בתובנות ולקחים להתמודדות עם האתגרים הקיימים והבאים".

2 צפייה בגלריה
פיקוד העורף
פיקוד העורף
פיקוד העורף
(צילום מסך: אפליקציית פיקוד העורף)

ההגבלות בראשון לציון


על פי הנחיות פיקוד העורף, מחר עדיין לא יתקיימו פעילויות חינוכיות בכל רחבי הארץ, כולל קייטנות חוגים לילדים, פעילויות בתנועות הנוער וטיולים.
חוגים למבוגרים (מעל גיל 18) ומרכזי הרווחה יתקיימו כרגיל
חוף הים יפתח מחר למתרחצים כרגיל, בהגבלת כניסה של עד 1000 איש.
הקאנטרי העירוניים יפתחו בהגבלת כניסה של עד 1000 איש.
החי כיף והמוזיאונים יפתחו למבקרים - בהגבלת כניסה של עד 1000 איש.
המקלטים הציבוריים ברחבי העיר ישארו פתוחים לשימושכם, כולל המקלטים במוסדות החינוך. לאיתור המקלט הקרוב ביותר אליכם, במידה ואין ברשותכם ממ"ד או מקלט בבניין לחצו כאן
בהישמע אזעקה ברשותכם 90 שניות על מנת להגיע למרחב המוגן ביותר הקרוב.
יש לזכור כי צפויים גם הלילה רעשי כתב״מים ומטוסים של חיל האוויר יותר מהרגיל. מדובר בפעילות שוטפת של כוחותינו, ואין בכך כל חשש.