ימי החופש הגדול הפכו לאתגר עבור ההורים, שמחפשים תעסוקה לילדיהם בשעות אחר הצהריים. אחת האפשרויות היא בילוי בפעילויות חינמיות שמספקת העירייה בשכונות בעיר. אלא שהורים בנווה ים מרגישים לטענתם מקופחים וטוענים כי העירייה משקיעה באירועים רק בשכונות סמוכות.
1 צפייה בגלריה
נווה ים
נווה ים
שכונת נווה ים
(צילום: אבי מועלם)
קראו גם:
במכתב שנשלח למשנה לראש העירייה, אפרת אברמוביץ, כתבו התושבים: "אנו מוצאים עצמנו מכתתים רגליים לשכונות סמוכות כדי ליהנות ממופעי תרבות".
לטענת אחת האמהות ששיגרה את המכתב, היא הופתעה לראות פרסומים על קיומם של אירועי תרבות והפנינג חינמיים לילדים בעשר שכונות אחרות, שלושה אירועים בכל שכונה.
"בנווה ים ‑ אפילו לא אירוע אחד. יוצא אפוא, שקהילת נווה ים, על מיסיה הגבוהים, מממנת תרבות בקהילות אחרות בעיר".
לדברי האם, היא איגדה את הורי השכונה ובידה רשימה של מאות הורים הדורשים כי העירייה תקצה משאבים לטובת השכונה, באופן מיידי, עוד החודש, כך שיופקו בפארק המרכזי אירועי הפנינג ואחרים "בוודאי עכשיו כשהביקוש עצום אף יותר בתקופת החופש הגדול", כדבריה.
"בשנים האחרונות התווספו לשורותינו עשרות משפחות צעירות, ואיתן ילדים רבים. לעניות דעתי, חשוב לטפח את הקהילה ולגבש את ילדות וילדי השכונה. קהילה חזקה מעלה את איכות החיים עבור כולנו".
מהעירייה נמסר: "הפנייה מוכרת. בשכונה מתקיימות פעילויות קהילתיות כמו הצגות ילדים ושעות סיפור ופעילויות נוספות המתאימות לגיל הרך וכן להורים צעירים. סוכם עם נציגות השכונה על פתיחת קבוצות ווטסאפ ייעודית ("תיאטרון סיפור") להפצת מידע על פעילות לילדים בגילאי 3 ומעלה. בהמשך תעשה חשיבה לגבי פעילות קהילתית עתידית נוספת בשכונה".